Emmaljunga Nitro city - hjææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.232 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Malene84

godaften tøser...

Er der nogen af jer der har denne vogn, som bruger el. har brugt den som barnevogn???

Vi har den til vores tvillinger (ja, den er kommet som twinse-vogn)  MEEEEEEN... vi kan simpelthen ikke hitte ud af L***, kan I få vognen til at være lige - sådan så liften står lige. Vores børn vælter rundt i liftene nede i vognen, og det ser på ingen måde behageligt ud. Vejledningen på vognen står kun som klapvogn, og intet om hvordan man benytter den som barnevogn

hjææææææææææææææææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Kruse90

Malene84 skriver:

godaften tøser...

Er der nogen af jer der har denne vogn, som bruger el. har brugt den som barnevogn???

Vi har den til vores tvillinger (ja, den er kommet som twinse-vogn)  MEEEEEEN... vi kan simpelthen ikke hitte ud af L***, kan I få vognen til at være lige - sådan så liften står lige. Vores børn vælter rundt i liftene nede i vognen, og det ser på ingen måde behageligt ud. Vejledningen på vognen står kun som klapvogn, og intet om hvordan man benytter den som barnevogn

hjææææææææææææææææælp

hvad er det for en vogn

Anmeld

29. juni 2010

Malene84

Kruse90 skriver:

hvad er det for en vogn

Emmaljunga nitro city  har så meget fortrudt mit køøøb

Anmeld

29. juni 2010

charlottekri

altså, hvis ungerne vælter rundt nede i vognen må der da være noget galt med den i mine øjne... enten ville jeg få den byttet eller tage til butikken den er købt og få instruktion i hvordan man "bruger" den... det med ungerne kan da ikke passe...

Anmeld

29. juni 2010

Malene84

charlottekri skriver:

altså, hvis ungerne vælter rundt nede i vognen må der da være noget galt med den i mine øjne... enten ville jeg få den byttet eller tage til butikken den er købt og få instruktion i hvordan man "bruger" den... det med ungerne kan da ikke passe...

nej vel? jeg er helt enig... jeg bor bare i kbh og den er købt i Roskilde (og har ingen bil)  Jeg må nok, på en eller anden måde, klare det med vognen selv. Jeg er ikke i tvivl om, at det bliver den fedeste og bedste klapvogn om 2 måneder - men lige nu sucks den bare som barnevogn. ØV, at man ikke får fortalt halvdelen af alle fejlene af forhandlerne. øv øv øv.

Ja... jeg pakker dem i liftenen før afgang, helt oppe - men når jeg så stopper vognen og skal kigge til dem, ligger de begge nede i benenden af liften. Vi har endda prøevet at klodse liftene op med tæpper og alt mulig, men det duer ikke. øv

Anmeld

29. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

nej vel? jeg er helt enig... jeg bor bare i kbh og den er købt i Roskilde (og har ingen bil)  Jeg må nok, på en eller anden måde, klare det med vognen selv. Jeg er ikke i tvivl om, at det bliver den fedeste og bedste klapvogn om 2 måneder - men lige nu sucks den bare som barnevogn. ØV, at man ikke får fortalt halvdelen af alle fejlene af forhandlerne. øv øv øv.

Ja... jeg pakker dem i liftenen før afgang, helt oppe - men når jeg så stopper vognen og skal kigge til dem, ligger de begge nede i benenden af liften. Vi har endda prøevet at klodse liftene op med tæpper og alt mulig, men det duer ikke. øv

Hej Malene,

Jeg boor i solrød og vil gerne mødes med dig i roskilde, så kan vi følges til butikken.

Ej spøg til side. Hvor er den købt? kan du ikke ringe til forhandleren og sige den simpelten ikke kan passe at det skal være sådan?

knus

Anmeld

29. juni 2010

Malene84

DatterMalou skriver:

Hej Malene,

Jeg boor i solrød og vil gerne mødes med dig i roskilde, så kan vi følges til butikken.

Ej spøg til side. Hvor er den købt? kan du ikke ringe til forhandleren og sige den simpelten ikke kan passe at det skal være sådan?

knus

hehehe kunne da være hyggeligt  jo du har nok ret, jeg blir da nok nødt til at ringe. Den er købt i kære børn

Anmeld

29. juni 2010

roenlund

Kan man ikke finde en kære børn hvor du bor og få instruktionen der.... så behøver du kun tage til roskilde hvis der reelt er noget galt med vognen...

Anmeld

29. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

hehehe kunne da være hyggeligt  jo du har nok ret, jeg blir da nok nødt til at ringe. Den er købt i kære børn

de er kanon søde i kære børn, ring da der ind. Er 100 % p de vil hjælpe dig, i telefonen ellers i en anden butik der ligger tættere på dig.

Anmeld

30. juni 2010

Balderson

Malene84 skriver:

godaften tøser...

hjææææææææææææææææælp

Jeg har ikke lige præcis den model, men jeg har også en tvillingklapvogn fra Emmaljunga, hvor jeg også brugte den som barnevogn i starten...

Jeg trak rygstykke så langt ned som overhovedet muligt, og lagde liften ned.. Jeg havde valgt en blød lift og det kunne godt se ud som om de ikke kunne være der, men med lidt snille og tålmodighed fik jeg den på plads...

Og det gjorde at min bettedrengen ikke trillede rundt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.