Købes: køkkenudstyr til legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.686 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

LotteN

Jeg søger med lys og lygter efter noget billigt køkkenudstyr - gryder, pande, tallerkner, kopper, knive gafler m.m.  skal ikke væe fint og facit, plastik ville nok være det bedste, da det er ud til min datters legehus.

skriv endelig hvis i har noget i vil af med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

XXSS

Har godt nok ikke noget jeg skal af med. Men netto har altså lige pt. tit noget i den dur på tilbud..

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Tanja78 skriver:

Har godt nok ikke noget jeg skal af med. Men netto har altså lige pt. tit noget i den dur på tilbud..

kan desværre ikke se noget i deres reklame for denne uge.

jeg har nemlig set noget i fakta engang også, me nde har selvfølgelig ikke mere nu

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

Øv.. Jeg var i netto i dag og der har de spande med river, kageruller til de små..

Ellers tjek dette link

Ikea har en del til billige penge.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18734/

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Tanja78 skriver:

Øv.. Jeg var i netto i dag og der har de spande med river, kageruller til de små..

Ellers tjek dette link

Ikea har en del til billige penge.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/categories/departments/childrens_ikea/18734/

nu er det desværre ikke spande med river vi mangler - men ting indtil legehuset

Har godt kigget lidt på ikeas, men tror helst jeg vil have noget plastik derud.

Anmeld

29. juni 2010

Ina33

LotteN skriver:

Jeg søger med lys og lygter efter noget billigt køkkenudstyr - gryder, pande, tallerkner, kopper, knive gafler m.m.  skal ikke væe fint og facit, plastik ville nok være det bedste, da det er ud til min datters legehus.

skriv endelig hvis i har noget i vil af med

Det skulle du have sagt lidt tidligere, jeg har netop smidt en kæmpe kasse fyldt med legekøkkenting ned til vores lokale genbrugsbutik....

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

LotteN skriver:

nu er det desværre ikke spande med river vi mangler - men ting indtil legehuset

Har godt kigget lidt på ikeas, men tror helst jeg vil have noget plastik derud.

Nej men de havde nemlig både dem med river i, og så nogle blandede, hvor der var f.eks. kageruller og forme til at lave kager - sådan en masse hyggelig ting til køkkenet.. Vi har selv et legekøkken og vi fik trægryder og tallerkerne med så ved ikke engang, hvor det er købt henne.

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

Prøv at tjekke dette link midt på siden der er et lilla sæt med plastgryde, tallerkerne, kopper, gafler m.m. til 99 kr.

http://www.denblaagiraf.dk/acatalog/Produktoversigt_K_kken_og_legemad_136.html

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Loppe skriver:

Det skulle du have sagt lidt tidligere, jeg har netop smidt en kæmpe kasse fyldt med legekøkkenting ned til vores lokale genbrugsbutik....

ej, det er ikke rigtigt... øvøv

Jeg har nemlig også været forbi diverse denbrugsbutikker, men desværre også uden held der!

Anmeld

29. juni 2010

LotteN

Tanja78 skriver:

Nej men de havde nemlig både dem med river i, og så nogle blandede, hvor der var f.eks. kageruller og forme til at lave kager - sådan en masse hyggelig ting til køkkenet.. Vi har selv et legekøkken og vi fik trægryder og tallerkerne med så ved ikke engang, hvor det er købt henne.

ja okay.l

vi har også et legekøkken indenfor hvor alt er med i form af tilbehør, men nu har vi køkkenet, så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.