Bryllups-spam:0) Nu har jeg fået min ring:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2010

LotteGabriella

wauuuuiiiii så flot den er tillykke med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaak søde:0) Jah kan faktisk også gå og blive helt misundelig på mig selv:0)

Vi glææææææder os så meget. Vi har fået booket kirken, så nu er det sådan rigtigt  - vi skal giftes lørdag den 14. Maj 2011 kl 1400:0)

Det er su uvirkeligt - og alligevel så sandt - vi er begyndt at planlægge og booke det ene og andet - men det er med at få det gjort så vi kan få det vi ønsker.

Det bliver et Utraditionelt men alligevel traditionelt bryllup. Altså hvid bryud og kirke og det, men derfra så lidt utraditionelt for vi er ikke til sange g taler og være bænket til bords i mange timer hvor der hamres i tallerkenerne:0)

Så vi skal simpelthen have heltstegt pattegris med alt hvad der tilhører til dessert er der lejet en softice maskine og så skal der ædes og der skal bare være tilbehør i lange baner:0) Så håber vi ejret bliver helt suverænt, så folk kan stå og spise og gå rundt og hygge osv. Så lejer vi en jukebox så er musikken klaret og ja puha mange andre ting:0) VI satser lidt på at leje sådan et sumobrydersæt - hoppeborg og sådan så folk kan få masser af billige grin:0)

Det skal bare være en fest:0)

Stort knus

Det lyder helt fantastisk!! Jeg er på samme måde. Vores skal heller ikke (når vi engang skal giftes) Ikke være så traditionel. Ja tak til taler og nej tak til sange! Og så skal der serves en masse god mad og drikke....og så en kæmpe sjov fest for venner og familie til den tidlige morgen :-) Tror det er blevet meget in, at bryllupper i dag skal være mere afslappede :-)  Måske fordi vi er en generation, der ikke er så stive i det?? 

Lyder i hvert fald fantastisk :-) Grinte meget af din udtalelse, at du også er lidt misundelig på dig selv, ha ha ha ha!!!!! Godt skrevet :-) Det er skønt at have det sådan. Det har du også fortjent :-)

ALT GODT TIL DIG :-)

Kram fra mig

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

Uhh, idag kom Kenny's ring så hjem:0) Ganske simpel, men nu på hans finger:0)

Jeg får en magen til til vielsen, men han genbruger sin:0)

Nu er det bare helt virkeligt og så mærkeligt at se det guld på hans finger:0) Men nu har vi begge guld på venstre hånd:0)

Åhh det er sååååååååååååååååå herligt:0)

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Hvor er jeg misundelig! kæft en er flot! wow!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.