Louisesam skriver:
Jeg havde også okset rundt hele dagen på arbejdet/praktikken (er i praktik som sygeplejerske på hospital)... og det sjove er, da jeg fik plukveerne, så sparkede den lille helt vildt! Han kunne jo nok mærke at der blev mindre plads, da livmoderen pludselig forsøgte at trække sig sammen! Han må da tænke, "hvad sker der lige?!" 
Men synes sgu det gjorde rimelig ondt... ikke sådan en smerte man ikke har oplevet før... men stadig!
På en scala fra 0-10, hvor 10 er værst, så tror jeg det var 2-3 måske... men stadig smerter, ikke kun ubehag! 
Jeg arbejder også som sygeplejerske på en meget travl skadestue, og har også måttet sige fra dér pga den fysiske belastning det er at være gravid på et hospital.
Jeg har så fået mig en speciel ordning, som gør at jeg udelukkende kører 8 timers vagter (plejer at køre 8+10+12 timers vagter), da jeg ikke kan klare mere uden at få plukveer. Halvdelen af min arbejdsdag arbejder jeg i en triage, som gør at jeg ikke går så meget rundt, men kan stadig mærke det efter 8 timer!
Jeg synes også at mine plukveer de giver mere smerte end blot ubehag, men heldigvis går de forholdsvist hurtigt over, 10-20 sekunder.
Anmeld