Suk..... venter stadig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Så skulle min gl. kollega lige proklamere at hendes datter fylder 6 mdr i dag. Det gjorde bare ondt at læse, selv om det er total tåbeligt. Kan huske da vi stod i butik sammen og hun fortalte at de ville overveje at gå igang om nogle måneder... det var i sept. 08 lige inden vi slap pillerne. Og nu har hun en datter på 6 mdr. og jeg er stadig ikke engang i nærheden af at skulle være mor.

Øv, hvor er det bare pisse hamrende uretfærdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Samus1983

Har fulgt lidt med på sidelinien... Du får lige et kæmpe knus.. Hvor er det bare uretfærdig for nogle, at det er så svært at blive gravide. Håber inderligt for jer, at 2011 er jeres år og at jeres ønskebarn/børn melder sin/deres ankomst...

knua mira

Anmeld

29. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Samus1983 skriver:

Har fulgt lidt med på sidelinien... Du får lige et kæmpe knus.. Hvor er det bare uretfærdig for nogle, at det er så svært at blive gravide. Håber inderligt for jer, at 2011 er jeres år og at jeres ønskebarn/børn melder sin/deres ankomst...

knua mira

Tusind tak skal du have Det varmer at nogen følger lidt med.

Ja det er bare SÅ hårdt altså. Kan slet ikke overskue hvis det ikke bliver næste år heller... Vi har ikke engang fået en begrundelse for, hvorfor der ikke sker noget.... Både frustrerende, og en lettelse hvis du forstår...

Anmeld

29. juni 2010

otlitrom

Der er næsten ikke noget værre end overhalelses-følelsen... Somom ALLE bare kan få børn, og der står man tilbage uden noget som helst. ro mig, jeg kender følelsen! Men det letter jo ikke noget for dig, men måske er det rart nok at vide at andre har det på samme måde? Jeg tør slet ikke sætte tal på, hvor mange der har overhalet os på vores 2½ år.. I princippet kunne vi ha ventet nr., 2 nu...

Bare kom ud med følelserne søde, det er det rigtige at gøre!!

STORT ! Næste år bliver vores år!!

Anmeld

29. juni 2010

Samus1983

Kan sagtens følge dig.. Det må være underligt når man ikke ved hva grunden er til det og forhåbentlig er det ikke noget alvorligt...

Bliver virkelig ked af det på jeres vegne, ligeså vel for Kitty...  At nogle bare skal kæmpe sådan en sej kamp.. Ord kan nok ikke beskrive jeres følelser som i oplever det. Men håber der er en go grund til i skal vente så længe.. Sender jer en masse tanker og energi og håber virkelig at lille my kommer, når i mindst venter det..

Anmeld

29. juni 2010

Koen.

Kæmpe for det er så uretfærdigt for dig/jer.. i fortjener altså snart og får lidt medvind og endnu mere en lille bebs

Anmeld

29. juni 2010

Maria.

for at der snart sker noget hos jer! Hvor er I henne i forløbet nu?

Maria

Anmeld

29. juni 2010

B&J

håber for jer der snart sker noget... mange kæmpe krammer her fra...

Anmeld

29. juni 2010

Ann.

Øv hvor er det bare hårdt!

Jeg har det på samme med som dig - altså med uretfærdighed.

Vi fik en datter i oktober 09, og vores gode vennepar fik 6 dage før os. Vores datter er multihandicappede, kan ikke rigtig noget og vi har hende desværre kun på lånt tid. 

Og vores vennepar har det meget med at prale med at deres datter nu kan spise selv, gå og alt det der. Det er pisse uretfærdigt - så forstår dig virkelig godt!

Men ønsker dig alt muligt held og lykke og  for at 2011 er der i får jeres ønskebarn 

Knus Trine, der også er igang med PB igen.

Anmeld

29. juni 2010

LinLin

Kan ikke sige så meget - er een af de "heldige"...

- for at det bliver Jeres (og alle de andre i gruppen) tur til at blive forældre i 2011!

Og så et stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.