Så blev jeg den "heldige" vinder af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2010

Anonym trådstarter

...begyndende bækkenløsning

Jeg er lige kommet hjem fra en besøg hos lægen. Jeg har i en uges tid haft smerter i lysken og jeg har haft svært ved at gå langt. I nat blev det så helt galt og jeg fik en tid hos lægen i dag. Lægen tog en prøve for blærebetændelse, men den ar negativ. Hun bad mig lægge mig på briksen og jeg var lige ved at tude, da hun trykkede på mit bækken. Hun sagde at jeg havde begyndende bækkenløsning og at hun gerne ville sygemelde mig. Jeg sagde at jeg gerne lige ville arbejde resten af ugen for at se hvor hårdt det ville være. Jeg har så fået en tid igen på mandag.

Jeg er kun i uge 20 - er det ikke tidligt at have fået bækkenløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

marhemor

Øv Øv

Der er vist mange der får det i den periode, endda tidligere

Håber at du ved at tage den mere med ro kan få det på et tåleligt niveau

Anmeld

29. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg har svært ved at bøje mig forover og jeg synes bare det at gå er hårdt...

Anmeld

29. juni 2010

roenlund

jeg er "kun" i uge 22 men har været sygemeldt siden 1 maj pga smerter i ryg og bækken.... det er skide træls men man må jo gøre hvad der i længden er bedst, både for sig selv om bebsen

Anmeld

29. juni 2010

Dansker I Holland

Jeg er i uge 21 og har haft det siden uge 15-16 Jeg er også sygemeldt lige pt. Så føler med dig, du er ikke den eneste med bækkenløsning

Anmeld

29. juni 2010

Koen.

Super øv for dig Jeg blev sygemeldt resten af graviditeten i uge 16 pga BL!

Anmeld

29. juni 2010

Daisy

Jeg er gravid i uge 33 med barn nr 3. Har været sygemeldt siden uge 6. Er nu på krykker og kørestol, og ja det er rigtigt træls. Har haft det hver gang og været meget besværet af det. Tag det med ro, det bliver ikke bedre længere hen du kommer.

Anmeld

29. juni 2010

Anonym trådstarter

Ja, jeg bliver nødt til at slappe af og tage dt roligt. Jeg venter jo tvillinger så jeg må indse at jeg må tage den med ro og komme ned i gear!

Alt for mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.