Hvor kold vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.857 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Hvem?

Ja, ved ikke lige hvor jeg skulle smide denne her tråd henne, men mit spørgsmål er egentlig hvor koldt vand en 6 mdr må komme i?

Det fordi vi har et lokalt friluftsbad, hvor der er tre bassiner, et baby der er 35 grader, (men der kan jeg jo ikke dykke med ham - hvilket han elsker), men så er der det på 1,20 meter, der er 30 grader - må han komme i det uden der sker noget ved det - det er jo udendørs bassiner, men det kunne være skønt bare lige at trille lidt med barnevognen også hoppe i bassinet med ham.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Halbschön

SanneBoe skriver:

Ja, ved ikke lige hvor jeg skulle smide denne her tråd henne, men mit spørgsmål er egentlig hvor koldt vand en 6 mdr må komme i?

Det fordi vi har et lokalt friluftsbad, hvor der er tre bassiner, et baby der er 35 grader, (men der kan jeg jo ikke dykke med ham - hvilket han elsker), men så er der det på 1,20 meter, der er 30 grader - må han komme i det uden der sker noget ved det - det er jo udendørs bassiner, men det kunne være skønt bare lige at trille lidt med barnevognen også hoppe i bassinet med ham.

Mange tak

Jeg mener det skal være de der 37gr (35 kan nok også gå), i det første lange stykke tid.. Men hvornår det er okay med koldere vand, det ved jeg faktisk ikke.. Jeg vil nok vurdere det lidt ifht. lufttemperaturen også..

Anmeld

29. juni 2010

Hvem?

Renée88 skriver:

Jeg mener det skal være de der 37gr (35 kan nok også gå), i det første lange stykke tid.. Men hvornår det er okay med koldere vand, det ved jeg faktisk ikke.. Jeg vil nok vurdere det lidt ifht. lufttemperaturen også..

Ja, det jo det - vi har jo haft 30 grader her idag, så vi sveder jo begge to helt vildt, men hvis man nu giver ham en body + hat på?

Anmeld

29. juni 2010

Halbschön

SanneBoe skriver:

Ja, det jo det - vi har jo haft 30 grader her idag, så vi sveder jo begge to helt vildt, men hvis man nu giver ham en body + hat på?

Hmm.. Tror ikke det hjælper så meget med body'en, den blir jo også kold, når I kommer op af vandet, og så har det jo samme effekt hvis man har vådt tøj på....

Jeg synes den er svær.. Jeg havde min søn med i pool - indendørs da han var 5mdr.. Han er en god solid basse, og fryser aldrig.. Det var kun 30gr varmt, og han frøs helt vildt, selvom selve poolrummet var dejligt varmt...

Men måske en lille hurtigt dukkert ikke skader??

Anmeld

29. juni 2010

Hvem?

Renée88 skriver:

Hmm.. Tror ikke det hjælper så meget med body'en, den blir jo også kold, når I kommer op af vandet, og så har det jo samme effekt hvis man har vådt tøj på....

Jeg synes den er svær.. Jeg havde min søn med i pool - indendørs da han var 5mdr.. Han er en god solid basse, og fryser aldrig.. Det var kun 30gr varmt, og han frøs helt vildt, selvom selve poolrummet var dejligt varmt...

Men måske en lille hurtigt dukkert ikke skader??

Syntes også den er svær - vi har gået til babysvømning hvor vandet var 24 grader og det syntes han var meget varm, men det jo nok også fordi det her er udenfor jeg er lidt skeptisk ved det, men jeg må lige overveje det lidt endnu, det ville bare være dejligt at man ikke skulle ligge og køre 30 km for at komme i svømmeren, når den lokale har åbnet

Anmeld

29. juni 2010

Laulund87

Så lige du bor i 8920. Er det Kærsmindebadet du tænker på?

Min datter er også 6 måneder gammel og jeg tænkte nemlig på at tage hende med derind Men vidste heller ikke om det er for koldt

Anmeld

29. juni 2010

Hvem?

Laulund87 skriver:

Så lige du bor i 8920. Er det Kærsmindebadet du tænker på?

Min datter er også 6 måneder gammel og jeg tænkte nemlig på at tage hende med derind Men vidste heller ikke om det er for koldt

Nej, det var godt nok friluftsbadet i Hammershøj, men jeg løste problemet og kørte til Viborg svømmehal i varmvandsbassinet

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

mig og tinke var på stranden, vandet var 18 grader ude på det dybere og vil skyde på at i det lave hvor vi var, var det ca en 25 grader og hun nød hvert sek af det jeg kunne godt have puttet hende under, men da jeg gik længere ud med hende og stak tær'erne i så blev hun ked

jeg synes også du skal tage lufttemp er betragtning men jeg vil sige at hvis vandet er 30 grader så var jeg hoppet i med tinke

tinke er 6½mån

god bade tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.