14 uger igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Patrick07

Wow og Wau og hold da helt op.. sad lige og kiggede i kalenderne, da jeg da lige opdagede der kun er 14 uger til termin  Hvor f***** er tiden blevet af... syntes da det lyer sådan oki når man siger jeg er 26 +1... men så talte jeg jo lige den anden vej og... 14 uger jamen wow... tænk engang syntes godt nok ikke det er lang tid... Mand hvor jeg glæder mig... ihhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

marhemor

Patrick07 skriver:

Wow og Wau og hold da helt op.. sad lige og kiggede i kalenderne, da jeg da lige opdagede der kun er 14 uger til termin  Hvor f***** er tiden blevet af... syntes da det lyer sådan oki når man siger jeg er 26 +1... men så talte jeg jo lige den anden vej og... 14 uger jamen wow... tænk engang syntes godt nok ikke det er lang tid... Mand hvor jeg glæder mig... ihhh

He he... Ja det er sjovt, når man pludselig vender den om, og der er kortere tid til terminen end fra undfangelsen

Og så er det at man ikke håber at den sidste tid går lige så stærkt som den første, så man ikke når at nyde graviditeten Selvom man jo allermest glæder sig til "resultatet af den 9 mdr lange hævning"

Anmeld

29. juni 2010

Louisesam

Ja samme her!!!! Det er HELT VILDT - og sindssygt dejligt at tænke på.... om kun 14 uger sidder man med en lille skigende unge i armene  

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Syntes godt nok det er lige vildt nok som tiden den går hehe.. Men hold da op jg glæder mig alligevel helt vildt til denne graviditet er over.. og jeg kan blive "mig selv" igen.. kender slet ikke min krop længer og savner at kunne "tumle" rundt med min dejlige drenge... syntes denne graviditet har været noget l*** rent ud sagt.. men kommer sikkert alligevel til at savne alle de små/store bevægelser som er i maven... Men altså syntes nu alligevel ikke at tiden skal flyve væk om ørene af mig

Anmeld

27. juli 2010

mybaby-girl

Patrick07 skriver:

Uhh dejligt at tænke på ..

Jeg har kun 12 uger tilbage, tiden er gået hurtigt ..

Anmeld

27. juli 2010

oo

da der var 14 uger igen fik jeg det hele tiden til 14 dage i mit hoved - det var den mest stressede graviditetsuge nogensinde

for mig er der 11 uger igen (hvis man regner med uge 40)  jeg stod lige og skulle skrive nogle ting ind i august måned nede på kalenderen og så fik jeg bladret om til september og der var uge 38 jo skrevet ind og så var det lidt "WÅW!"-agtigt et øjeblik

Anmeld

28. juli 2010

Christina31

For mit vedkommende er der også 11 uger igen - eller måske kun 9 uger, da jeg jo regner med et planlagt kejsersnit. Det er da helt vildt, at der er gået så mange uger, men samtidig også skønt. Er virkelig ved at være utålmodig. Vi er alle helt klar til at lillebror kommer til verden, så nu skal tiden bare gå. Det er også rigtig lang tid for de 2 storebrødre Mikkel & Noah at vente. De fik nyheden efter NF- skanningen i slutningen af marts, så der kommer ca til at gå et halvt år.

Jeg venter meget på at modtage et brev fra sygehuset ang. samtale med læge om kejsersnit. Det bliver rigtig underligt at få en dato samt klokkeslet, hvor vi ved, at vores lille Sigurd kommer til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.