Nu gider jeg ikke være gravid mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

sbs78

Her Sidder man 5 dage før termin og nej hvor jeg ikke gider vente mere. Manden har ferie i denne uge og begge pigerne er i sommerhus med mormor og morfar. Så det ville bare være helt perfekt at føde i denne uge. Men der er ikke optakt til noget som helst. Nå men jeg ved at i næste uge sker det noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Her Sidder man 5 dage før termin og nej hvor jeg ikke gider vente mere. Manden har ferie i denne uge og begge pigerne er i sommerhus med mormor og morfar. Så det ville bare være helt perfekt at føde i denne uge. Men der er ikke optakt til noget som helst. Nå men jeg ved at i næste uge sker det noget.

Hi hi... så nåede du også dertil

Men søde Sidsel... jeg misunder dig... du VED at du bliver sat igang om max en uge... jeg kan fandme ha 2 uger endnu... argh!!

Anmeld

30. juni 2010

Risen

sbs78 skriver:

Ih håber at der snart sker noget  .. Ved godt du sikkert har fortalt det 20 gange, men hvorfor er det du bliver sat igang? 

Anmeld

30. juni 2010

NoName

sbs78 skriver:

Jamen så får du lige lidt ve støv mere...

(husk at sende det overskydende retur om et par uger)

Anmeld

30. juni 2010

sbs78

Risen skriver:

Ih håber at der snart sker noget  .. Ved godt du sikkert har fortalt det 20 gange, men hvorfor er det du bliver sat igang? 

Grundern til jeg bliver sat i gang, hvis jeg ikke har født inden mandag er, at jeg har fået lavet en fødselskontrakt. jeg havde egenligt først ønsket pks, men læge synes at jeg skulle prøve at føde selv, med den lovning at jeg kunne få ks, hvis jeg synes det bliver for meget. En anden grund er at vægten på lillesøster, ikke må kommer meget over søskenevægt (3240g) jeg sprækket en del efter, jeg fødte første gang, og det ønsker jeg ikke igen. Anden gang fik jeg pks, da Freja lå i sædestilling. Og pks'et gik bare så fint og jeg var meget hurtigt oven på igen. Håber at det hele giver mening   

Anmeld

30. juni 2010

sbs78

noname skriver:

Jamen så får du lige lidt ve støv mere...

(husk at sende det overskydende retur om et par uger)

Takker mange gange  Og du kan tro jeg vil sende masser af ve støv tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.