Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Hej Tøser

Hvad skal i have at spise i dag ? Jeg er tom for ideer som jeg plejer at være

Min kæreste har rigtig ondt i maven og ved ikke hvad han vil have..

Er der nogen der ved hvad man kan spise som er godt for mavsen når den gør ondt ?

Knus Nanna

Hvis han har tynd mave så er kylling og ris rigtig godt... Selvfølgelig skal kyllingen ikke være krydret... Revet æble er også rigtig godt til dårlig mave, og så skal han sørge for at få masser af væske..

I aften skal vi ha :

Græsk farsbrød med feta og hvidløg

Kartofler i ovnen..

Tzatziki

Hjemmelavet hvidløgsflutes ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

L.J.L

Coca cola, youghurt og rugbrød er godt hvis han har mavepine.

Vi skal have lækker porre/skinke tærte, mums!

Anmeld

29. juni 2010

Na-Wi

Renée88 skriver:

Hvis han har tynd mave så er kylling og ris rigtig godt... Selvfølgelig skal kyllingen ikke være krydret... Revet æble er også rigtig godt til dårlig mave, og så skal han sørge for at få masser af væske..

I aften skal vi ha :

Græsk farsbrød med feta og hvidløg

Kartofler i ovnen..

Tzatziki

Hjemmelavet hvidløgsflutes ;-)

Det er lige det modsatte, hård mave og så føler han en smerte som svarer til at blive sparket i maven engang imellem.. Lyder ikke rart, men vi må prøve nogle af jeres gode råd

Anmeld

29. juni 2010

Halbschön

Naannaa87 skriver:

Det er lige det modsatte, hård mave og så føler han en smerte som svarer til at blive sparket i maven engang imellem.. Lyder ikke rart, men vi må prøve nogle af jeres gode råd

Hård mave.. Hmm... Så synes jeg da han skal spise rosiner eller svesker... Drikke sveskejuice...

Hvis det ikke hjælper, så synes jeg I skal forbi apoteket og få noget laktulose til ham..

Anmeld

29. juni 2010

KarinaIda

Naannaa87 skriver:

Hej Tøser

Hvad skal i have at spise i dag ? Jeg er tom for ideer som jeg plejer at være

Min kæreste har rigtig ondt i maven og ved ikke hvad han vil have..

Er der nogen der ved hvad man kan spise som er godt for mavsen når den gør ondt ?

Knus Nanna

Revet æble der har fået lov til og stå lidt og så cola uden brus plejer og hjælpe på maven!! Og ellers tørt toastbrød uden noget, kiks osv hjælper som regel også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.