Jeg er her stadig....:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

lonemus

Efter gårdsdagens maaaaaaaaaaaaange indlæg må jeg hellere give lyd fra mig herinde

Jamen for pokker tøser, nu er det jo endelig blevet sommer, så jeg har jo slet ikke tid til at sidde her bag skærmen....!! Jeg må nok indrømme efter min arbejdsdag, så gider jeg simpelthen ikke sidde her bag skærmen, men vil bare UD og hygge med børnene og bare nyde sommeren, som jeg har ventet længe på. Derfor er jeg ikke så aktiv herinde .)

Men jeg kan da give en lille status opdatering her fra

Stefanie har nu fået helt styr på tisseriet - osse i børnehaven I går skete der slet ingen uheld Vi holdt møde med stuens pædagoger for 1 uge siden, hvor jeg fik lukket op omkring min frustration omkring det. De var meget forstående og kunne godt forstå min situation. De var virkelig søde. Vi blev så enig om, at vi ville fjerne fokus fra det at tisse osv., fordi det jo ikke kun handler om det, når man er i børnehave - eller nogen andre steder .) Det gjorde vi så, faktisk er det blevet bedre siden.....og i går havde hun så slet ingen uheld. Det første jeg udbrød til pædagogen, da jeg hentede hende: Gud, hun har sgu de samme bukser på, som hun havde i morges .) Og så kunne pædagogen jo stolt fortælle, at hun bare havde klaret det SÅ flot hele dagen - og Stefanie selv kom løbende: Moar, jeg har tisset 3 gange på toilettet i dag - og jeg kunne tisse meget Det tror jeg gerne, for hun havde næsten tømt hele sin drikkedunk for vand )

Vi har stadig ingen børnehaveplads fået til Alexander....det er bare SÅ frustrerende og tager meget af vores tid, for vi VIL jo have en plads til ham osse i Stefanie's børnehave. Hver gang vi ringer til pladsanvisningen siger de bare, at planerne i vores område ikke er lavet klar endnu....men samtidig er der ikke er nogen pladser, så de skal have byrådet til at se på nomeringerne igen........nu skal vi ringe igen fredag og jeg er bare SÅ nervøs......

I går blev Alexander stukket af en bi! Han skreg op...han troede det var en flue, så han var gået hen for at skubbe til den, men så stak den ham i fingeren . Vi hurtigt puttet koldt vand på og fik bråden ud, så gik det hurtigt over igen. Han var meget tapper og sad helt stille, men vi pillede bråden ud

Så glæder vi os til sommerferien, hvor vi skal til Legoland, Lalandia og GIvskud Zoo Og så skal vi på en masse en-dags ture her på Sjælland. Det bliver skønt, glæder mig så meget til at hygge med børnene og de kan være længe op

Jeg er så småt gået i gang med at planlægge Stefanie's fødselsdag - jeg ved godt det er tidligt, men jeg syntes osse der er en del planlægning. PÅ selv dagen vil hun gerne have hele børnehaven hjem - der skal laves mad til ca. 30 børn/voksne. 2 dage efter skal vi holde begge deres fødselsdage for familien, hvor jeg igen skal lave mad til 25 mennesker. Så jeg syntes der er meget der skal ordnes, så det er okay at gå i gang med planlægningen nu

Jeg ved stadig ikke hvad hun skal have i gave...vi havde overvejet en Nintendo DS, men syntes alligevel ikke det er vejr til at sidde inde med sådan en, så den venter vi nok med til jul. Så nej, jeg er lidt på bar bund.....!!

Puha, det var vist det hele, nu må jeg i gang med arbejdet.

Knus Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

82Miraklet

Lyder da bare til at I rigtigt hygger og har nok at se til... Ja når nu vejret endelig er godt skal det da nydes.... og dejligt i fik den snak i børnehaven.... Lyder til I skal ha en rigtig hyggelig ferie...

Anmeld

29. juni 2010

Munder

Dejligt at høre fra dig.

Det er rigtig dejligt det er blevet sommer. Aftenerne er ligesom lidt længere (selvom det kan blive lidt kedeligt, når manden ser fodbold)

Vi giver også Andrea en DS i julegave. Vi går med tanken om et legehus til hendes fødselsdag.

Skal du ikke med til hygge hos Maria den 8/8?

Anmeld

29. juni 2010

Stumpen

Nej hvor dejligt at hun klarer sig fint med tisseriet nu.. Øv med Alexander, det er da utroligt, men synes ikke rigtig jeg mindes denne sag, hvad er alterantivet??

Du er i fantastisk god tid, vi skal holde Victoria og mins fødselsdag på søndag og vi bliver 20 evt.22 og jeg aner endnu ikke hvad vi skal have til kaffen  Men sådan er vores behov jo heldigvis så forskellige....

Anmeld

30. juni 2010

Charlie

Hej Lone,

hvor er det dejligt at høre, det går så godt med Stefanie og tisseriet. Dert glæder mig at høre. Jeg kan godt huske, hvor frustreret, du var.

Jeg er heller ikke så meget herinde, men jeg kigger forbi af og til. Men ikke hver dag. Jeg synes, jeg har så meget om ørerne, selvom jeg går hjemme... Og så er jeg kommet til at vende lidt rundt på mine søvnrytmer. Jeg kommer aaaaalt for sent i seng og tager så en lur midt på dagen - luren tager jo så tid fra det, jeg egentlig burde få lavet... ups

Uh, jeg blev også stukket af en bi, da jeg var lille. Jeg kan huske, at det ikke var rart. Det var i hovedbunden, og jeg kan huske, at min kom sukker på for at trække giften ud, da hun havde fjernet brådden.

Jeg håber, I snart får en plads til Aleksander.

Kram Dorthe

Anmeld

2. juli 2010

lonemus

Munder skriver:

Dejligt at høre fra dig.

Det er rigtig dejligt det er blevet sommer. Aftenerne er ligesom lidt længere (selvom det kan blive lidt kedeligt, når manden ser fodbold)

Vi giver også Andrea en DS i julegave. Vi går med tanken om et legehus til hendes fødselsdag.

Skal du ikke med til hygge hos Maria den 8/8?

Halløjsa

Nej, jeg kan desværre ikke den 8/8, da jeg skal til fødselsdag - vi har rimelig mange fødselsdag i august måned + mine 2 egne

Jeg må tage med en anden gang .)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.