Ikke mere diskplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Bamme

Så nu sidder jeg og rydder op i ALLE billederne på computeren.

Jeg fyrer jo bare løs med digitalcam., og smider alle pics ind efterflg. Dårlig idé.

Hvad gør I andre? -Tjekker pics på selve kameraet inden I smider dem ind på computer, eller ender med at have ligeså mange gode pics, som dårlige til at ligge på computer og optage plads?

Bamme - mega dårlig til at få fremkaldt sine pics, de ligger bare på computer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Så nu sidder jeg og rydder op i ALLE billederne på computeren.

Jeg fyrer jo bare løs med digitalcam., og smider alle pics ind efterflg. Dårlig idé.

Hvad gør I andre? -Tjekker pics på selve kameraet inden I smider dem ind på computer, eller ender med at have ligeså mange gode pics, som dårlige til at ligge på computer og optage plads?

Bamme - mega dårlig til at få fremkaldt sine pics, de ligger bare på computer

Har snart ikke bestilt billeder i et år  I ny og næ smider vi billeder over på en ekstern.. Så fylder de ikk epå com og findes endnu, hvis com går ned eller en styg virus kommer forbi..

Anmeld

29. juni 2010

Kristina V

Sortere heller ikke her.. De ryger bare allesammen ind..

Men ja -dårlig ide. Har heller ikke mere plads på min, så har lige fået en ekstern jeg kan fylde over på...

Anmeld

29. juni 2010

linemus

Her er det meningen, at vi skal slette de dårlige billeder, så snart de er lagt ind, men det er bare så sjældent, vi gør det, så her ligger bare en millard billeder, for jeg knipser virkelig også bare løs til den helt store guldmedalje.

Kan du ikke opgradere din computer med noget mere hukommelse eller købe en ekstern harddisk til dine billeder?

- Line

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

Hvordan fungerer den der eksterne?

Og hvad nu hvis den går død?

-Så mister man vel alle billederne?

Anmeld

29. juni 2010

Susan1978

har også ekstern harddisk - købt i elgiganten for 500,-

den fungerer nærmest bare som en gigant USB stik.. bare over  med bilederne..

jeg får heller ik sorteret og ej heller lagt dem på den eksterne i tide.. sidst gik harddisken på puteren her - hvor min far måtte rede alle mine billeder..   godt med en IT haj i familien.

Anmeld

30. juni 2010

linemus

Ja, hvis den eksterne harddisk går død, mister du billederne, men det kan ske ligeså vel med harddisken på din computer. Derfor er det godt at have en backup, men det kræver jo endnu mere plads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.