William kom ti verden<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Gustavsmor

Nu fik jeg lige lyst til at skrive lidt ned om William´s fødsel og sætte ord på hvad der egentlig skete. Det er jo ved at være noget tid siden (4 1/2 mdr), men I skal nu alligevel høre om en lynfødsel, men som samtidig var en drømmefødsel.

William er mit andet barn, og jeg var godt klar over at fødslen kunne risikere at gå stærkt, da min den første fl var overstået på 4 timer. Det hele startede med at vandet gik kl. 8 om morgenen fredag den 19/2-10 imens jeg lå i sengen og var ved at tage mig sammen til at stå op. Jeg gik ud på toilettet for at gøre mig i stand imens jeg ringede til manden og bad ham komme hjem. 5 min. efter at vandet var gået fik jeg veer med 1 minuts mellemrum og inden længe var der ingen pause imellem. Da min mand kom hjem kørte vi straks på sygehuset, og den køretur glemmer jeg aldrig....jg havde de ondeste veer på vejen derud og presseveerne trængte sig på. Jeg var sgu så nervøs for pludselig at føde i bilen. Vi stod på fødegangen kl. 8.45 og ti minutter efter så William dagens lys. Puha....sikke en omgang.....55 minutter tog det alt i alt! Det var johelt uvirkeligt, men skønt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med prinsen

Da var godt nok en lynfødsel og jeg kan godt forstå, at du var nervøs for, at føde i bilen.

Anmeld

28. juni 2010

quity

Stort tillykke.

Næste gang skulle du måske overveje enten hjemme fødsel eller en ambulance, for det er godt hurtigt.

Anmeld

29. juni 2010

LinLin

det var godt nok hurtigt!

Godt I nåede det  og tillykke med ham

Anmeld

29. juni 2010

Henriette22

Hej

Først og fremmest : Rigtig mange gange tillykke med lille William

Og hold da op en hurtig fødsel !! Det var da flot klaret. man kan jo ønske sig det blir så dejligt nemt for en selv ;D

Kram fra Henriette. Uge 23+3

Anmeld

29. juni 2010

B&J

Stort tillykke med lille bror og til jer tillykke med jeres nye søn... og ja hold da op hihihi du kunne sagten ha født i bilen hvis der var gået lidt længere tid uhh men godt i nåede på sygehuset

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde

Stort tillykke med William det var da helt vildt...55min. Godt din kæreste ikke havde så langt hjem fra arbejde!

Anmeld

30. juni 2010

Gustavsmor

Tak for alle lykønskningerne

Ja er også taknemmelig over at jeg kunne holde ham inde indtil vi nåede fødegangen, for han pressede da noget på den bette gut. Han vil frem i livet hi hi... Ved ikke om vi overhovedet tør pre igen, for samtidig med at det var en nem fødsel, var det også en ret skræmmende fødsel...

Håber for alle I vordende mødre at I får en drømmefødsel lignende mine to fødsler<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.