Tynen skriver:
Jep!
Stella vejer omkring de 12,3 kg. med ble og underbukser (Kan ikke liiiige huske højden lige pt.)
Hun er MEGA småtspisende. Det har hun faktisk altid været.
Hun springer aftensmaden over 5 ud af 7 gange, og de 2 andre dage spiser hun måske kun et par bidder.
Om morgenen har hun heller ikke den største appetit, men der ryger dog tit en halv portion havregrød ned eller en halv bolle med ost eller honning.
Dpén har ikke været bekymret, for hun udvikler sig som hun skal osv.
De siger dog i BH´en at hun spiser som hun skal - Nogen dage mere end andre.
Jeg er ikke som sådan bekymret. Jeg stoler på at hun nok skal spise hvis hun er sulten, og hun virker som en normal, glad, tilfreds og trodsig 3-årig 
Det der frustrerer mig er bare at man står og laver varieret mad aften efter aften for at smide det ud igen - Ja, hvis det da ikke lige er fordi at Paw for det meste æder både hans egen og hendes portion bagefter.
Der er kun 2½ kg.´s forskel på dem på trods af aldersforskellen på 2 år og 2 mdr.
Jeg gad SÅ godt prøve at skulle øse op til hende 2. gang, eller at hun bare gad at vise lidt interesse for maden.
Hun kunne altså snildt klare et par kilo ekstra.
åhh, tak for svar... - dejligt jeg ikk er den eneste med et tyndt barn...
Her er det også aftensmaden der er problemet, han spiser stort set intet - det driver mig til vanvid . han skal altid et aller andet, hente en bog, se et tog i baghaven, tjekke hans sko er på sin plads osv osv... det er eddermame sjældent vores aftensmåltid er hyggeligt, sorry to say... hvem sagde overspringshandling?? og hvis vi så endelig siger, jamen det er sådan det er , du bliver her og du spiser, ja så stjerner han fuldkommen af - og så er vi jo lige vidt...
behøver jeg at nævne hvor pisseirriterende det er at spise andre steder, hvor træls det er at have "madpakke" med når vi er hos andre end mine forældre???
Men egentlig spiser han fint til morgen, der ryger 99,9 procent af tiden 1,5 dl havregryn med mælk
frokost i weekenden består som regl af 2 (indimellem op til 3) rugbrødder med varieret pålæg, alt fra sild og makrel, til æg spegepølse og leverpostej osv.... han spiser gerne grøntsager som gulerødder, peber og de der frost-broccoliblandinger, vil han også gerne...
det eneste han ikke er så glad for, desværre, er brød - det er sjældent han gider at spise en bolle om eftermiddagen f.eks..... tror aldrig han har spist et helt pølsehorn eller en pizzasnegl - hvilket de fleste børn jo elsker.
Men egentlig spiser han ok varieret, det er mængden til aften der irritere mig. Men havregryn og min 2 rugbrødder i løbet af dagen fylder jo også godt osv, men
hvorfor tager han så ikke på??
Jannie