Gravid ! sagde hun med tårer i øjnene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

bbc

Sygeplejersken var helt rørt da hun skulle overbringe mig den glade nyhed,,,. hun fik tårer i øjnene og hun kneb en tåre  (hun var lige startet på job igen efter barsel og undskyldte det med at hormonerne stadig var igang)) ;-)

Jeg ER gravid , wauvv hvor er det vildt,,, kan jeg komme på terminslisten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

IAH

Sygeplejersken var helt rørt da hun skulle overbringe mig den glade nyhed,,,. hun fik tårer i øjnene og hun kneb en tåre  (hun var lige startet på job igen efter barsel og undskyldte det med at hormonerne stadig var igang)) ;-)

Tusinde gange tillykke og velkommen til.

Det lyder som en meget følelsesfuld oplevelse og en sød sygeplejerske, dejligt!  

Så var den svage streg positiv. Og så på årets første rigtig varme sommerdag.. 

Du sætter dig bare på terminslisten. Den er efterhånden blevet vældig lang..

Knus

Anmeld

28. juni 2010

piadas

bbc skriver:

Neeej, hvor fantastisk! Det var da dejligt! Puha, har selv været igennem det med den svage streg, men den er jo som regel god nok, selvom den er svag! Stort tillykke herfra

Anmeld

29. juni 2010

bbc

Tak tak, ja så ved man det til en anden gang (med den svage streg) øh hvis ellers man engang skulle have flere?? haha!!

Tak piger ;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.