køb af amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

sara4

jeg har idag oplevet for nok første gang i mit voksen liv, at gå ind i en undertøjs butik og smutte i en bh der sidder helt perfekt. sagen er den, at jeg ikke døjer med overvægt( altså ud over de 20 jeg har taget på nu hvor jeg er gravid og er i uge 40+5) men jeg har altid haft store bryster og de er bestemt ikke blevet mindre nu. Prima donna har jeg været glad for i mange år men nu hvor det drejer sig om amme bh har jeg virkelig været frustreret og gået grædefærdig ud af mange butikker. så anbefaler min veninde mig en butik i Randers der heddder big and beauty. Piger det er et sted som sendt fra himlen. den butik har ALT til os der ikke bare passer ind i de alm undetøjs butikker. Der er undertøj til store/meget store piger og osse til piger som jeg der så er 75 i omkreds og så afhængig af mærke og model skal ha G-I. Størrelserne går vist helt til M. selv lækker badetøj kan man få. ekspedienten garanterede mig, at jeg aldrig mere skal gå forgæves når det drejer sig om undertøj og badetøj. jeg svæver på lyserøde skyer lige nu. www.big-beauty.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

MinWilliam

Sikke en dejlig oplevelse

Anmeld

9. juli 2010

LC

Kender alt til det med ikke at kunne passe størelserne.

Et andet tip kunne være at prøve hjemmesiden

http://wajketrading.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.