Smillaluna er i fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

KaMa skriver:

Mia har lige skrevet igen.

Hun har fået epiduralblokade og kan slet ikke få armene ned over, hvor godt den virker  

Vandet er lige blevet taget og hun er 5 cm åben. Drengene er spået til at ankomme ved midnatstid

ej hvor sejt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

FruEllingsen

KaMa skriver:

Mia har lige skrevet igen.

Hun har fået epiduralblokade og kan slet ikke få armene ned over, hvor godt den virker  

Vandet er lige blevet taget og hun er 5 cm åben. Drengene er spået til at ankomme ved midnatstid

Ihh hvor er det spændene.

Dejligt at den virker godt. håber snart de små drenge ser dagens lys,

Anmeld

28. juni 2010

Corn

Pøj pøj

Anmeld

28. juni 2010

LinLin

KaMa skriver:

Jeg fik besked fra Mia i morges.

Hun skulle ind og ha' vækstscannet de små i dag. Da hun ankommer har hun fået veer. Hendes livmoderhals er udslettet og hun er så småt begyndt at åbne sig.

Inden for et døgns tid ser Emil og Mikkel dagens lys

Mia er i dag 33+3, så det bliver nogle små drenge, men de er klar til verden og lægerne vil ikke gøre noget for at stoppe fødslen, da hun har fået lungemodner.

Jeg krydser rigtig meget fingre for, at det bliver en dejlig oplevelse for hele den nye familie

Uh hvor spændende

Ved hun (/du)  hvor store de er?

Anmeld

28. juni 2010

Vial

Mor til David skriver:

Uh hvor spændende

Ved hun (/du)  hvor store de er?

Mia skulle jo til vækstscanning i morges og der håbede hun på, at de var på ca. 1800 gram. Så det regner jeg da med.

De er jo tvillinger og lidt mindre - normalt ville de vist ligge på lidt over 2 kilo, hvis de boede i maven alene.

Anmeld

28. juni 2010

lisbethita

KaMa skriver:

Jeg fik besked fra Mia i morges.

Hun skulle ind og ha' vækstscannet de små i dag. Da hun ankommer har hun fået veer. Hendes livmoderhals er udslettet og hun er så småt begyndt at åbne sig.

Inden for et døgns tid ser Emil og Mikkel dagens lys

Mia er i dag 33+3, så det bliver nogle små drenge, men de er klar til verden og lægerne vil ikke gøre noget for at stoppe fødslen, da hun har fået lungemodner.

Jeg krydser rigtig meget fingre for, at det bliver en dejlig oplevelse for hele den nye familie

Hvor er det spændende :-) Uhhhhh!!!!! 

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Neeej, jeg krydser fingre da!!! Håber hun får en rigtig god fødsel!

Anmeld

28. juni 2010

B&J

uhhh sikke et indlæg af komme ind til ej hvor spænde glæder mig til af læse hvordan det går

Anmeld

28. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej altså hvor vildt!

Krydser fingre for, at hun får en kanon oplevelse - og hvor er det dejligt at hun selv får lov at føde dem! Ved at det var et stort ønske fra hendes side af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.