Ferie... Og pics

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Bamme

Tak for Jeres søde kommentarer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Marco2

Nuj, det ser læks ud. Og det gør du da også 

Vi glæder os også sååå meget til at skulle afsted.

Og glad for at min oplevelse af Tyrkiet ikke var helt forkert så I også fik en najs ferie.

AG - ferie om 9 arb.dage... hurry hurry hurry

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Og glad for at min oplevelse af Tyrkiet ikke var helt forkert så I også fik en najs ferie.

Du havde fuldstændig ret, det er et godt sted at holde ferie. På trods af at de fanme går mig på nerverne i de der basarer, og at de folk i restauranterne står og taler til én på svensk, man kan jo slet ikke få lov at læse de store menuskilte i fred. Flere gange stod vi på gaden og tjekkede hvad de havde at tilbyde, men skred igen, fordi de var alt for ivrige for at få os ind.

Glæd dig til ferien, gid det var mig som skulle afsted igen.

Det er nok ikke sidste gang vi skal til Tyrkiet.

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Hvem skal I egentlig flyve med?

Jeg ærgrer mig gul og grøn over at jeg ikke købte et tax-free ur, ved Thomas Cook.

Måske I skal flyve med dem?

Anmeld

29. juni 2010

Marco2

Vi rejser altid med et tysk rejsebureau fordi vi synes en uge er for lidt og 14 dage for meget... Kan ikke lige huske hvad bureauet hedder....

bum bum... og kan heller ikke huske om det er Thomas Cook vi skal flyve med. Ill be back!

AG

Anmeld

29. juni 2010

Marco2

Fandt lige lidt i min mailboks.

Vi skal rejse med Travianet GmbH.

Og kan se det er med Thomas Cook...

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Fandt lige lidt i min mailboks.

Vi skal rejse med Travianet GmbH.

Og kan se det er med Thomas Cook...

Uff... Her er uret jeg har forelsket mig totalt i.

Men synes ikke lige jeg har et par tusser til det, skal jo også betalt kontingent + indskud i golfklubben....

Tænke tænke.. Må lige få fundet ud af at skaffe nogle kanasten...

Hvornår er Jeres rejsedato, og vil du evt. bestille sådan et ur til mig, hvis jeg får fundet ud af at skrabe et par tusser sammen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2010

Marco2

Feedt ur.

Jamen jeg kan da godt se om jeg kan bestille sådan ét til dig.

Fik I et katalog inden afrejse eller skulle det bestilles på udrejsen så det var klart til hjemrejsen?

Vi skal flyve den 16. juli og kommer hjem den 25. juli..

Åhhh gid det var NU!

AG

Anmeld

29. juni 2010

Lulle25

Dejlige billeder af skønne mennesker

Anmeld

30. juni 2010

Astrid P

Bamme skriver:

Om Lars kan svømme? Njoe, det er bare lidt svært med en Abu som konstant klæber til ham i poolen. -MEN det gav mor her lidt freetime.

Det var super fedt, alle mine bekymringer om det tyrkiske folk blev virkelig gjort til skamme. (kan man sige sådan?)

Kan KUN anbefale at rejse til et sted hvor der er vandrutchebaner, fremover tror jeg at vi kun vil bo på hoteller hvor der er sådan nogle...

Kommer I her i juli, oder?

Høhøhø - det var bare fordi han havde en badering på på det billede hvor han kaster med Mille... Det ser lidt sjovt ud!

Og ja, vi vil meget gerne komme forbi i Juli! Ringer om detaljerne når jeg får ferie om en uge, ok? Lige pt. står den på 12-16 timers arbejde hver dag, for vi skal jo have sagt ordentligt farvel til de der unger... Det er fandme sørgeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.