Jeg synes godt sidste uge var lidt rigelig begivenhedsrig. Mandag morgen var vi en tur til lægen med Nikolas han var godt forkølet og havde en masse gult snask ud af øjnene, så skulle lige være sikker på at det ikke var øjenbetændelse. Det var det heldigvis ikke, det var bare snot... :'( Om eftermiddagen da jeg skal hjem fra arbejde bliver jeg ringet op af Rune. Vores bank er krakket!!! Jep vi var kunder i den famøse bankTrelleborg og vores lille familie har mistet omkring 50.000 kr. >( En ting er at Rune og jeg har mistet af vores pensionsopsparing men Nikolas har mistet en ret stor procent del af hans børneopsparing... Det var bare rigtig øv. Tirsdag skulle jeg over og møde en af vores afdelinger i Århus så det var med at holde mange bolde i luften. Jeg skulle jo orden banken samtidig med at jeg skulle deltage i møder og helst også gerne lære noget... Onsdag begynder jeg at mærke den forkølelse Nikolas rendte rundt med begyndte at snige sig ind på mig. Ond i halsen, snottet hængene i lange baner... :'( Ydrk! Torsdag morgen har jeg sørme øjenbetændelse oven i forkølelsen... Da jeg er på apotekket og hente øjendråber kommer jeg til at tænke på hvornår jeg sidst har haft min menstruation. Jo. Jeg er 6 dage over tid, og vi har været uforsigtige men jeg havde da taget en fortrydelses pille. Nå jeg fik en graviditets test med hjem bare for en sikkerheds skyld... Jeg kunne dårligt nå at tisse på den og få vasket hænder før svaret var der: GRAVID 8( Ok jeg har været skruk siden jeg fødte Nikolas, men efter lange overvejelser var jeg kommet frem til at det var nok bedste at vente nogle måneder endnu så det ikke bliver en 2008 baby. Jeg vil have at den næste graviditet går godt og at jeg kan nyde den. Med Nikolas mistede jeg min far fra den ene dag til den anden da jeg var i 4. måned og en ting var at skulle prøve at håndtere det store savn og sorgen, en anden ting var at prøve at få ordnet boet og ryddet huset og ryddet op i alle tingene fra huset og i sommer huset. Det var hårdt under graviditeten og vi arbejder stadig med at sortere ting i sommerhuset plus der er nogle ting vi gerne vil have ordnet der nede og sat i stand. Lang historie kort, for Nikolas´s og evt. kommende barns skyld ville det jo være rart at have orden på de ting så vi kan hellige alle vores energi børnene og ikke dumme bygge projekter. Så Rune og jeg sad der med en positiv graviditets test og kunne slet ikke finde ud af hvordan vi skulle reagere. Vi har tænkt og tænkt hele weekenden... Jeg tror vi ender med at beholde barnet, men jeg er stadigvæk i 7 sind. I mine overvejelser om fortrydelses pillen kom jeg frem til at der var nogle ting jeg gerne ville have styr på inden den næste kom så jeg bedre kunne nyde graviditeten, men det virker jo også fuldstændigt dumt at få en abort for at gå i gang med at lave en ny om 3-4 måneder... Nogen tanker fra jer andre derude som evt. kan forvirre os yderligere ;) ?
Knus
Lisbeth
Anmeld