40+1 og virkelig rastløs og trist :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

MorTil4<3

jeg sidder her med computeren foran mig og jeg direkte keder mig

jeg er i 40+1 nu og ingen tegn på snarlig fødsel, snøft.

det er min første lille dreng jeg skal sætte til verdenen og vi glæder os rigtigt meget, men han vil åbenbart ik ud hehe, vi har prøvet en del sjove ting nu for at hjælpe det lidt i gang men uden held,

gåture og hoppen og sådan det giver mig kun hedeture og smerter og en masse væske så jeg ligner en flodhest hehe

jeg holder mig inden døre hele dagen og bevæger mig først ud til aften, ellers beder jeg selv om åndenød hehe

andre derude der tripper rundt og venter med spændthed på at det hele vil gå igang ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

CamillaSoefelt

MilleMus1988 skriver:

jeg sidder her med computeren foran mig og jeg direkte keder mig

jeg er i 40+1 nu og ingen tegn på snarlig fødsel, snøft.

det er min første lille dreng jeg skal sætte til verdenen og vi glæder os rigtigt meget, men han vil åbenbart ik ud hehe, vi har prøvet en del sjove ting nu for at hjælpe det lidt i gang men uden held,

gåture og hoppen og sådan det giver mig kun hedeture og smerter og en masse væske så jeg ligner en flodhest hehe

jeg holder mig inden døre hele dagen og bevæger mig først ud til aften, ellers beder jeg selv om åndenød hehe

andre derude der tripper rundt og venter med spændthed på at det hele vil gå igang ??

Her kan jeg vist rolig være med.. Har termin på onsdag.. Og kan bare slet ikke vente.. Bare det mindste tegn og jeg er helt oppe og køre og nu er det nok nu osv.. Men jeg kan ingenting, og det er bare virkelig kedeligt og sidde herhjemme og glo..;(.. Håber snart lillemanden vil ud til sin moar..;0).

Anmeld

28. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeps - jeg er nemlig også 40+1 idag, men forsøger at få tankerne et andet sted hen, ellers blir' jeg skør i hovedet (mere end jeg er i forvejen)

Du må væbne dig med tålmodighed - H*n skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.