Ekstra baller til salg ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

Doktor Doolittle

Ja det har jeg! ;);) Jeg der ellers er relativt tynd har fået et par ekstra baller nedenunder de baller, der burde være de ENESTE baller nedenunder min ryg ;)
NU skal der trænes - jeg er allerede i gang med elastikken og har indtil videre opnået at få ondt i musklerne, så det går nok den rette vej :))
(H)(H) fra Tina der gerne vil af med de ekstra baller indenfor 1 uge, derefter skal vi på sommerferie - realistisk plan ikke :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Smølf

Hej Tina,

Jeg vil takke nej til det generøse tilbud om ekstra baller... Jeg har mere end rigeligt i mine egne:)). Jeg er ellers også en relativt tynd pige, men har en god J-lo booty, som helst ikke skal ekspanderer yderligere:S.

Held og lykke med træningen, så du kan komme det ekstra sæt baller til livs;)

(H) Neta

Anmeld

23. juni 2008

3rollinger

Hi hi, nej tak, jeg er vaeldig godt udstyret paa det omraade. :)

Jeg modtager dog gerne lidt bryster, hvis du har nogen tilovers :D

Knus
st

Anmeld

23. juni 2008

Smølf

st Spanien skriver:

Hi hi, nej tak, jeg er vaeldig godt udstyret paa det omraade. :)

Jeg modtager dog gerne lidt bryster, hvis du har nogen tilovers :D

Knus
st

Haha

Jeg modtager også gerne lidt ekstra bryster, for der er jeg også skål-mæssigt udfordret8D

Anmeld

24. juni 2008

Doktor Doolittle

HÆHÆ hvor er I sjove :P
Mine bryster giver jeg ikke så gerne ud af, men I gav mig en idé - måske jeg kunne transplantere mine ekstra baller op på brysterne og på dén måde slå to fluer med eet smæk (?):P
(H) fra Tina der igen skal i gang med elastikken

Anmeld

24. juni 2008

3rollinger

Jamen, det er da en mulighed :D

Men hold op hvor maa det vaere traels at have appelsinhud paa brysterne :D

Ja, nu skal jeg da ikke insinuere at du har appelsinhud paa ballerne ;), jeg taler bare af egen erfaring. Og hvis jeg transplaterede noget balle til bryst kunne jeg faa nogle ordenlige tasker. :P:D:))

Knus
st

Anmeld

24. juni 2008

rlyn

måske jeg kunne transplantere mine ekstra baller op på brysterne og på dén måde slå to fluer med eet smæk
fra Tina der igen skal i gang med elastikken

Ehh... Hvordan vil du, med et elastik, sætte de ekstra baller op på brysterne (?)(?)(?)
Jeg kan ikke helt gennemskue fidusen (?);)

Knus Rikke.
...som gerne vil gøre det samme, når jeg kender tricket ;)

Anmeld

24. juni 2008

st

Jeg er også køber af et par billige men faste bryster. Jeg har aldrig haft det store at prale af der, og det har da bestemt ikke hjulpet at jeg ammede Mads. Jeg har også sagt til Jeppe, at det eneste udover en udgift på 30-40.000 kr. til en operation, er nok at jeg bliver gravid igen, så jeg kan få mine Dollyer tilbage. I hvert fald for en periode. :)) Den idé var han ikke helt lun på. I hvert fald ikke lige nu.

Men ballerne må du gerne beholde. Til gengæld har jeg en godt brugt uddannelse til salg. Den kan du få billig. Ja nærmest foræret.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.