FB om Viktor's fødsel + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

LilleMor10

Nu har jeg endelig tid til at skrive om hans forholdsvis hurtige vej til verden

Nå men her kommer den :

Mine Veer startede ca kl 01:00 Mandag 14/06, allerede kl 02:15 var der under 5 min mellem veerne, jeg vækkede min kæreste halv 3 og sagde at nu var det nu, og at jeg gerne ville ringe til FG, Det gjorde vi så og de bad mig komme med det samme,

Vi ankom ca halv 4, jeg fik kørt kurve og var åbnet 5 cm, YES tænkte jeg bare, så der "kun" 5 cm igen  kl halv 5  var mine smerte så kraftige og pauserne mellem veerne var stortset væk, så jeg kom i badekar, det var nok en af de bedste beslutninger i mit liv hehe  der sad jeg så til kl 6, da jeg kom op var jeg åbnet 8 cm, og i mens hun mærkede åbnede jeg mig yderlige 1 cm, juhuu tænkte jeg igen hehe,  kl 8:00 tog var jeg fuldt åbnet, så de besluttede at de ville tage vandet, så kom presse veerne, og kl 08:38 fik jeg den smukkeste lille dreng op på brystet

Jeg har aldrig oplevet noget så smukt og dejligt, den stolte far klippede navlesnoren, og min mor var grædefærdig, hehe.

han vejede 4125g og var 53cm lang, og ligner sin far på en prik <3

det var lidt om min hårdeste nat, og den bedste dag i mit liv.  Tak til dem der læste med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Koen.

Det gik stærkt Men hvor er han deejlig

Anmeld

28. juni 2010

LilleMor10

lillespurv19 skriver:

Det gik stærkt Men hvor er han deejlig

Tjah da jeg lå med veer syntes jeg nu ikke det gik så stærkt

Anmeld

28. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke og hvor er han bare lækker

Anmeld

28. juni 2010

CamillaSoefelt

LilleMor10 skriver:

Nå men her kommer den :

Mine Veer startede ca kl 01:00 Mandag 14/06, allerede kl 02:15 var der under 5 min mellem veerne, jeg vækkede min kæreste halv 3 og sagde at nu var det nu, og at jeg gerne ville ringe til FG, Det gjorde vi så og de bad mig komme med det samme,

Vi ankom ca halv 4, jeg fik kørt kurve og var åbnet 5 cm, YES tænkte jeg bare, så der "kun" 5 cm igen  kl halv 5  var mine smerte så kraftige og pauserne mellem veerne var stortset væk, så jeg kom i badekar, det var nok en af de bedste beslutninger i mit liv hehe  der sad jeg så til kl 6, da jeg kom op var jeg åbnet 8 cm, og i mens hun mærkede åbnede jeg mig yderlige 1 cm, juhuu tænkte jeg igen hehe,  kl 8:00 tog var jeg fuldt åbnet, så de besluttede at de ville tage vandet, så kom presse veerne, og kl 08:38 fik jeg den smukkeste lille dreng op på brystet

Jeg har aldrig oplevet noget så smukt og dejligt, den stolte far klippede navlesnoren, og min mor var grædefærdig, hehe.

det var lidt om min hårdeste nat, og den bedste dag i mit liv.  Tak til dem der læste med.

Tillykke med ham søde.. Hvor er han dejlig...

Anmeld

28. juni 2010

acdp8620

Stort tillykke. Han er da bare såå skøn

Anmeld

28. juni 2010

SarahAa

STORT tillykke søde

Hvor er han bare fin altså

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

stort tillykke med ham. og hold da op en hurtig fødsel.

han ser da bare så fin ud.

Anmeld

28. juni 2010

B&J

ej en dejlig fødsel hold da op smiler... og nej hvor er din dreng virkelig smuk og dejlig og håber i alle har det godt

Anmeld

28. juni 2010

Lou87

LilleMor10 skriver:

Nå men her kommer den :

Ja de timer lyder da mere rimelige end de 18 timer min JDM bliver ved og sige en førstegangs typisk er om det

Og tillykke - hvor er han bare sød  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.