Nu har jeg endelig tid til at skrive om hans forholdsvis hurtige vej til verden 
Nå men her kommer den :
Mine Veer startede ca kl 01:00 Mandag 14/06, allerede kl 02:15 var der under 5 min mellem veerne, jeg vækkede min kæreste halv 3 og sagde at nu var det nu, og at jeg gerne ville ringe til FG, Det gjorde vi så og de bad mig komme med det samme, 
Vi ankom ca halv 4, jeg fik kørt kurve og var åbnet 5 cm, YES tænkte jeg bare, så der "kun" 5 cm igen
kl halv 5 var mine smerte så kraftige og pauserne mellem veerne var stortset væk, så jeg kom i badekar, det var nok en af de bedste beslutninger i mit liv hehe
der sad jeg så til kl 6, da jeg kom op var jeg åbnet 8 cm, og i mens hun mærkede åbnede jeg mig yderlige 1 cm, juhuu tænkte jeg igen hehe, kl 8:00 tog var jeg fuldt åbnet, så de besluttede at de ville tage vandet, så kom presse veerne, og kl 08:38 fik jeg den smukkeste lille dreng op på brystet 

Jeg har aldrig oplevet noget så smukt og dejligt, den stolte far klippede navlesnoren, og min mor var grædefærdig, hehe.
han vejede 4125g og var 53cm lang, og ligner sin far på en prik <3
det var lidt om min hårdeste nat, og den bedste dag i mit liv.
Tak til dem der læste med.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld