Kan man få disse leggins i din by?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

qp

Jeg leder som en crazy efter disse leggins men jeg kan ikke finde dem store nok De har dem på inde på strøget i onesize og de var desværre for små........

Jeg skal bruge dem i XL men de findes bare ingen steder på nettet, desværre.

Hvis du har set dem i din lokale shop i str. XL - vil du så hjælpe mig og købe dem for mig?

På forhånd tak

/qp

Ps. Jeg ved ikke hvor tydeligt det er på billedet men de er ligesom dobbelte, indenunder er der sådan noget nylonstof i en kraftig kvalitet - legginsene er i det hele taget i en ret god kvalitet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

De3Guldklumper

Jeg tænker lidt om de overhovedet findes i en XL udgave når du har fundet dem i onesize - så plejer producenterne nemlig ikke at lave str udgaven også...

Anmeld

28. juni 2010

qp

Pylle3 skriver:

Jeg tænker lidt om de overhovedet findes i en XL udgave når du har fundet dem i onesize - så plejer producenterne nemlig ikke at lave str udgaven også...

Måske ikke i samme mærke, men andre? ..... Når der kommer nye trends er der altid flere udbydere

De findes i andre farver end sort og i XL, så mon ikke...

Nogle gange synes jeg sgu bare onesize svarer til en M/L størrelse - surt! Dem jeg prøvede kunne jeg lige få op til lårene og så ikke længere.... Det afhænger selvfølgelig også af hvor elastiske de er.

Nå men vi håber der er nogen der har set disse et eller andet sted i det Danske lang

Anmeld

28. juni 2010

De3Guldklumper

Ja det er selvfølgelig rigtig at der kan være andre udbydere - den havde jeg ikke lige tænkt på..

Så ja mon ikke chancen er der et eller andet sted. Jeg krydser for de finder din postkasse en dag

Anmeld

28. juni 2010

Momster89

Jeg har set noget lignende på queeninyou.dk

Anmeld

8. juli 2010

qp

Har lige modtaget et pr i dag all the way from Taiwan...

Anmeld

8. juli 2010

Jeg har lige set et par i Anni wear i Kalundborg... Men jeg fik ik lige tjekket størrelsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.