Hvem følger DDV?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.142 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juni 2008

lonemus

Jeg kan ikke huske det?!?

Jeg har sløjfet ww og er i dag startet på ddv - udelukkende pga deres store mængder grøntsager, samt minimum af kulhydrater.
Jeg har fulgt programmet før med rigtíg gode resultater, dog er jeg blevet en del klogere siden sidst!
Hver gang jeg har villet tabe nogle kilo, er jeg gået ind til det med den helt forkerte holdning - spis kun sundt så længe man skal tabe sig, bagefter kan man spise usundt igen. Det er jo helt forkert, det jeg sagtens se i dag, men jeg er opdraget med denne forkerte holdning til mad. Så jeg er jo nok lidt miljø-skadet!! Men nu er det i det mindste gået op mig, at man ikke skal gå på kur, derimod indføre en kostomlægning for altid.
Jeg har derfor valgt at starte på ddv igen, for at have en rettesnor, da jeg ellers hurtigt kommer ud på et sidespor igen!

Men jeg følger programmet hjemmefra, da jeg syntes det er meget dyrt at gå hos dem!!
Men hvor mange følger deres program?

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg følger dem i mine tanker, men at få det ført ud i livet er noget andet. :$;) Jeg skal til at tage mig sammen og komme igang. Jeg var ellers begyndt, men så kom eksamen i vejen og kosten blev kratigt nedprioteret.

Der er forøvrigt lavet om på programmet. Agurker tæller med og rødbeder er ikke længere en begrænset grøntsag :P

Anmeld

23. juni 2008

lonemus

Jeanne skriver:

Jeg følger dem i mine tanker, men at få det ført ud i livet er noget andet. :$;) Jeg skal til at tage mig sammen og komme igang. Jeg var ellers begyndt, men så kom eksamen i vejen og kosten blev kratigt nedprioteret.

Der er forøvrigt lavet om på programmet. Agurker tæller med og rødbeder er ikke længere en begrænset grøntsag :P

Har du også gået hos dem??
Da jeg gik hos dem - i 2002 - var hæftet gult. Så blev det vist blåt.
Men det hæfte jeg har købt - af en på den blå avis - er hvidt....ved ikke helt hvor gammlt det er!?!?!
Har du den nyeste udgave af bogen kunne jeg måske købe en kopi af bogen!?!?!?!

Lone

Anmeld

23. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg fulgte dem i 2005 og der var den grøn. Men den nyeste er vist hvid. Jeg har bare hørt nogle jungletrommer af en veninde som går til stabliseringsvejning når hun gider :D Jeg kan ikke helt huske hvor meget der ændres, men du kan jo tilmelde sig deres nyhedsbrev. Det får jeg hver uge. Og de har også et eletronisk madskema som kan downloades.

Anmeld

23. juni 2008

lonemus

Jeanne skriver:

Jeg fulgte dem i 2005 og der var den grøn. Men den nyeste er vist hvid. Jeg har bare hørt nogle jungletrommer af en veninde som går til stabliseringsvejning når hun gider :D Jeg kan ikke helt huske hvor meget der ændres, men du kan jo tilmelde sig deres nyhedsbrev. Det får jeg hver uge. Og de har også et eletronisk madskema som kan downloades.

Nå, jamen så er det måske alligevel den nye jeg har!?!? Jeg kan se det er "tilladt" at drikke en ½ liter light sodavand dagligt nu - før hen var det kun 1 gang om ugen!!!

Jeg er allerede tilmeldt deres nyhedsbrev og har også udprintet de elektroniske madskemaer :o)

Har du prøvet nogle af deres færdigretter??

Lone

Anmeld

23. juni 2008

KHS

Jeg har også gået hos DDV og var ovenud tilfreds med det. Jeg tabte 20 kg på 6 måneder og har nogenlunde holdt det siden.
Det er nogle år siden (før det blev til den pengemaskine, jeg synes det er i dag)
Også dengang "måtte" man drikke en halv liter light sodavand om dagen!
Jeg har en masse opskrifter (i kopi) hvis nogle af jer er interesseret...

(H)
Katja

Anmeld

23. juni 2008

Tine79

Jeg overvejer også at starte hos dem. Igen. Gik hos dem for 2½ år siden, hvor jeg tabte mig 10 kg, men nu er der lige kommet 20 kg på under graviditeten, og DE SKAL BARE AF I EN FART!!!!!
Er der nogen hernde som ved om man må være på DDV mens man ammer? Ved man må mens man er gravid.
Knus, Tine

Anmeld

23. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Lonemus: jeg har prøvet de fleste færdigretter og de er ikke noget at råbe hurra for. Det bedste er deres is :P Chokolade pindis og vanille i boks ;)

Tine79: du må gerne være på DDV når du ammer, der er bare nogle forholdsregler. Jeg ved ikke helt hvad de, kan bare huske en samtale mellem kosulenten og en "kunde" :P

Sidst men ikke mindst ;) KHS: Jeg har en hjemmeside med mange af deres opskrifter. Det er ikke en DDV side, men en kopi-side

http://www.heede.dk/opskrifter/

de er alle tyv-stjålet fra DDV og er også potionsmålte

Anmeld

23. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nu har jeg lige tilmeldt mig et gratis 4 ugers program med vægtskema og div :P Så kan det være jeg kan tage mig sammen igen :$

Anmeld

23. juni 2008

miver

Jeg går hos ddv pg det nye program er hvidt.
jgd har indtil vidre tabt 5,5 kg på 6uger (ups jeg faldt i i ferien)
Det er rigtig dyrt , men for mig var det desværre ikke nok at veje mig en gang ugelig
Jeg kan godt li deres pizza (dog var jeg lidt skuffet over størrelsen ) ,:S

held og lykke med jeres vægttab
jeg mangler at tabe 9-10kg men jeg er godt på vej ;)(H)

mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.