Up-date ang. fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

Stumpen

Skrev jo i går at vi overvejede at flytte Victoria og mins fødselsdag ned i børnehaven, men ville dog lige høre ad dernede om det var ok..

Var så af lederen og det var helt ok, samt vi kunne få nøgle til valhalla, som er et udehus, hvor udegruppen rykker ud, når stuerne bliver godt fyldte om foråret... Nøglen passer også til selve børnehaven, men vi holder os helt sikkert til valhalla, da der er toilet derovre, der er grænser for hvor meget jeg gider rydde op

Men kanån, at vi ligefrem må låne nøgle, det havde jeg ikke regnet med

valhalla

indenfor, de havde besøg af en dame inde fra billedskolen i Herning

indenfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Munder

Det ser da fantastisk ud, skal I slet ikke betale for at låne det?

Der er da virkelig plads til at holde en god fødselsdag. Hvad havde du tænkt I ville servere? kan man grille der?

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det ser da fantastisk ud, skal I slet ikke betale for at låne det?

Der er da virkelig plads til at holde en god fødselsdag. Hvad havde du tænkt I ville servere? kan man grille der?

Vi holder bare fødselsdag til eftermiddagskaffe  er ikke så ferm til det med mad til mange mennesker, så hopper lige over...

Hun nævnte intet om at vi skulle betale for det, så det tror jeg ikke, men ved det faktisk ikke...... Skulle nok lige undersøges

Anmeld

28. juni 2010

Munder

Stumpen skriver:

Vi holder bare fødselsdag til eftermiddagskaffe  er ikke så ferm til det med mad til mange mennesker, så hopper lige over...

Hun nævnte intet om at vi skulle betale for det, så det tror jeg ikke, men ved det faktisk ikke...... Skulle nok lige undersøges

Det er da også fjong, hvis der kommer mange unger, har I jo hele legepladsen at lege på

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Munder skriver:

Det er da også fjong, hvis der kommer mange unger, har I jo hele legepladsen at lege på

6 unger og 1 på 1½ og 1 på knap et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.