Nu i disse fodbold EM tider, er fjernsynet mange aftener stillet ind paa bold, ikke for min skyld for Danmark spiller jo ikke, og hvad er der saa ved det?
Igaar spillede Spanien kvartfinale mod Italien og forventningen var stor hernede. Spanierne plejer ikke at vaere for heldige mod italienerne, og lige praecis den 22 juni er Spanien flere gange blevet slaaet ud af turneringen. Men igaar skulle vaere anderledes. Ikke at jeg var mere interesseret af den grund og jeg gik i seng kl. 22. Men klokken 23.30 blev jeg vaekket af truthorn, bilhorn, raaben og skrigen. Og paa trods af at jeg for laengst var i droemmeland vaagnede jeg og kunne jo godt regne ud at Spanien havde vundet. Jeg var dog lidt forvirret over det sene tidspunkt men kom hurtig frem til konklusionen at der havde vaeret ekstratid og straffespark :)
De dyttede og larmede i en hel time og jeg var faktisk ret traet af dem til sidst. Hvis det saa bare havde vaeret finalen, men nej, hvis ellers alt gaar som planlagt skal jeg ligge oere til det igen ogsaa torsdag og 30 gange vaerre soendag :S
Desuden vaagnede Daniel ogsaa til sidst, og pga larmen og 25º varme havde han lidt svaert ved at falde i soevn igen.
Knus
st
Anmeld