Plukveer VS Veer .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

kettner

Godmorgen piger,

Har mere eller mindre haft en søvnløs nat.

Men jeg er ved a blive i tvivl, folk har hele tiden sagt til mig a man ik er i tvivl når man har veer, men jeg har hele natten har en ulidelig VIRKELIG ulidelig smerte i underlivet, og den har været så slem så har ikk haft overskud til a prøve og tage tid på det. ?

Men lige så snart de er væk og jeg rejser mig, er der næsten ikk noget smerte, mit underliv følels dog lidt "brugt" ? .. og har lidt ondt i lænden ellers ik noget ? .

Er første gangsfødende så er lidt rundt på gulvet ..

Er det bare non pisse ondskabsfulde plukveer ? eller hva ?

Kys Camilla 40+3 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Koen.

Man kan godt være i tvivl om man har veer Jeg vidste ikke det var veer jeg havde før jeg fik kørt en strimmel på FG! Men ring da evt. til FG for det kunne jo være det er noget begyndende eller få en til at prøve og tage tid.. for dig!

Anmeld

28. juni 2010

sarahb

Altså mine veer startede som noget jeg synes var kraftige plukveer, men så blev de værre og værre. Og til sidst gjorde det så ondt jeg ikke kunne holde ud at være i min egen krop. Så ondt gjorde veerne her.

Anmeld

28. juni 2010

<3

Som hovedregel så gør plukveer sjældent ondt. Men min fødselslæge sagde noget meget klogt da jeg også spurgte nervøst.

"Veer er når der kommer et barn og plukveer når der ikke..."

Altså underforstået at det er det samme, men at plukveer som regel er mildere og så at der altså ikke kommer et barn ud af det i hvertfald med det samme

Anmeld

28. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde du....

Jeg har godt nok også udtalt herinde én gang, at man ikke er i tvivl når man har veer. Da jeg gik i fødsel med min ældste datter, var jeg SLET ikke i tvivl - det gjorde ligeså langsomt mere og mere nas, og jeg kunne tydeligt mærke at smertene ikke var lig med alm. menstrautions-smerter.

Men nu er jeg faktisk i tvivl her 2.gang.

Har ligesom dig, heller ikke haft så god en nat inat. Jeg har også spændinger nederst i maven - de har varet hele natten, og jeg har dem stadig.

Men hvis du er meget i tvivl, og synes at det gør for ondt, så synes jeg bestemt at du skal tage kontakt til fødegangen.... Du er jo også gået over tid, så det er da meget sandsynligt at det er milde veer du har

Knus Corinna 40+1

Anmeld

28. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vidste ikke, at jeg havde fået veer 1. gang før min svigerinde gjorde mig opmærksom på, at det nok var veer - jeg var i 38+5. Ja, man kan godt være i tvivl selvom der er mange der siger, at man ikke er det. Men vores kroppe er forskellige og det samme er veer.

2. gang vågnede jeg med veer og der var jeg ikke i tvivl.

Kh.

Katja

Anmeld

28. juni 2010

FrkLarsen

Jeg tillader mig at opdatere på denne tråd  

Kettner blev indlagt med veer kl 11 i formiddags efter at vandet var gået  

Sidder og venter på sms'en om at hendes lille dreng er kommet til verdenen  

Anmeld

28. juni 2010

NoName

Spændende :-)

held og lykke til hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.