Hvor velplejede er dine fødder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Lone Jakobsen

åh mine fødder er bare det mest forsømte på min krop. masser af hård hud og tørre revnede hæle. kan i perioder gå meget op i det, men for det meste er de bare sådan.

har ellers prøvet i flere måneder at forkæle dem hver dag, men jeg kan bare ikke holde ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg ordner fødder 1-2 gange om ugen om sommeren og hver 2 uge om vinteren. Jeg har nemlig altid bare fødder - og når der er sne og frost

Anmeld

28. juni 2010

oo

gok gok, jeg tror der er en million ting ved mig der er superkikset hvis man spør "modeeksperterne" - og mine fødder er nok det mindste problem jeg går ikke op i hverken fod eller hånd pleje på andre måder end at jeg en sjælden gang tager et fodbad, bruger en fodfil og får Søren til at give fodmassage (det sidste oftere end det første ) og at jeg om vinteren bruger en fed creme til hænderne (og albuerne) for at undgå alt for tør hud.

Anmeld

28. juni 2010

dorthemus

Pia. skriver:

Det er noget af det klammeste (ja mange gange undskyld) jeg ved - det er fødder der ikke er ordnet - hår hud, og negle der ikke er vel plejet og rene - Så jeg har stemt dobbelt JA...

Min fødder og negle på tæerne er altid pæne - jeg ordner dem tit og tager tit et fodbad om aften og smøre dem med lækker creme og giver neglene en alm. klar lak. og nu her hvor det er sommer og de skal vises lidt mere frem er mine neglelak lyserød - meget lys lyserød, men den kan ses...

Der findes da heller ikke noget være end hård hud som sidder fast i strømpen eller i lagnet oppe i sengen... AAARRRR...

Anmeld

28. juni 2010

Kvindemin

Er fodplejer, så her er de SELVFØLGELIG fine, næsten altid

Anmeld

28. juni 2010

K&S

Jeg har slet ikke orket det, siden jeg blev gravid - og når fusserne alligevel har været i sokker og sko hele vinteren, så har jeg slet ikke koncentreret mig om dem, men men men i morgen skal jeg have ordnet fusserne...!  Min dejlige lillebror forærede mig et gavekort til valgfri wellness i fødselsdagsgave  og jeg glææææder mig helt vildt...!

Anmeld

28. juni 2010

IAH

Jeg er nogenlunde grundig med at ordne fødder. Det er en del af wellness-rutinen én gang om ugen.

Hvis jeg er rigtig heldig, gider min mand godt lægge neglelak. Det er jeg virkelig en klovn til, så får jeg lakeret tæerne med.. Jeg har lovet ham ikke at fortælle det til nogen, men nu ved i det.

Anmeld

28. juni 2010

slettet_7530

Mine fødder er ALTID velplejede, da jeg var gravid kom min mor og ordnede dem 1 gang om ugen

Nu ordner jeg dem selv, eller får min veninde til det som er fodplejer, det er når der skal være luksus på drengen.

Anmeld

28. juni 2010

Kvindemin

- skriver:

Hvad er så opskriften på at gøre dem rigtig lækre??

------------

Personligt er min fødder nok dem jeg tænker mindst på... 

En gang fodpleje, og så evt. en god creme med derfra

Anmeld

28. juni 2010

Kvindemin

- skriver:

Hvad er så opskriften på at gøre dem rigtig lækre??

------------

Personligt er min fødder nok dem jeg tænker mindst på... 

En gang fodpleje, og så evt. en god creme med derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.