svag streg 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

bbc

Hej piger!

Jeg er gået 1 uge over i morgen. Har den mest regelmæssige mens og blev hurtig gravid med nummer 1. Nu bliver jeg dog nervøs, hvorfor er den så svag i farven? For 3 dage siden testede den helt negativt. I går var den så meget utydelig lille lilla streg og så her til aften var den en smule mere tydelig, men stadig slet ikke særlig tydelig faktisk svag i farven.. Nogen erfaringer, vi vil helst ikke glæde os hvis den ikke er der!!!!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

piadas

Hejsa!

Har du mulighed for at lægge et billede ind af testen? Men jeg har da en ide om, at så længe der bare er en svag streg, er den god nok...nu er jeg jo hverken læge eller noget, men kan det måske være, at din ægløsning har været senere, end du regner med, så du er blevet gravid måske nogle dage eller en uge senere end man kunne forvente?? Så er der jo ikke produceret så meget HCG endnu - det kunne vel være en mulighed!

Jeg  fingre for dig!

Anmeld

28. juni 2010

bbc

tak ;-)) her i morges var den lidt mere tydelig. men stadig ikke samme farve som den anden streg i feltet! Jeg tror den er der?!! ringer til lægen om lidt !!! Krydser  også fingre nu, aj mon ikke også!! gad vide om lægen kan se noget anderledes.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.