Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Stumpen

Ja vi skal jo en uge til Tyrkiet, men ugen inden ville vi også lave et eller andet og var kommet fra til noget vandland eller evt. et sommerhus a la last minute... Men så var vi sammen med Karstens søster og svirger igår, som har købe karstens forældres campingvogn, som vi holdte sommerferie i sidste år...

Nu er spørgsmålet bare, hvor skal turen gå hen.. Jeg vil j meget gerne til Skagen, men ved ikke helt om det ikke er mere kærlighedsferie-agtig end børnevenligt  Næste mulighed er Fyn, men synes måske vi skal have min 2 uger derovre... Sidste mulighed er Grenå strandcamping, hvor vi var sidste år, det var så skønt og nyt og vil gerne se Ebeltoft by samt REE park endnu engang......men kan ikke helt finde ud af om det er dumt ikke at prøve noget nyt  Roede tanker fra en træt Anja, der venter på at vaskemaskinen bliver færdig, så hun kan komme i seng... Men smider da lige nogle billeder ind fra Grenå strandcamping.. Ved ikke helt om jeg vil noget med dette indlæg udover at håbe at lyset går op for mig = hvad det er jeg vil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Munder

Hvis I synes det vare godt på Grenå Camping er det da bare med at tage derhen igen. Ungerne kan jo ikke huske det

Vi holder også tit ferie på Djursland, synes det er et fantastisk sted med mange gode tilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.