Ja vi skal jo en uge til Tyrkiet, men ugen inden ville vi også lave et eller andet og var kommet fra til noget vandland eller evt. et sommerhus a la last minute... Men så var vi sammen med Karstens søster og svirger igår, som har købe karstens forældres campingvogn, som vi holdte sommerferie i sidste år...
Nu er spørgsmålet bare, hvor skal turen gå hen.. Jeg vil j meget gerne til Skagen, men ved ikke helt om det ikke er mere kærlighedsferie-agtig end børnevenligt
Næste mulighed er Fyn, men synes måske vi skal have min 2 uger derovre... Sidste mulighed er Grenå strandcamping, hvor vi var sidste år, det var så skønt og nyt og vil gerne se Ebeltoft by samt REE park endnu engang......men kan ikke helt finde ud af om det er dumt ikke at prøve noget nyt
Roede tanker fra en træt Anja, der venter på at vaskemaskinen bliver færdig, så hun kan komme i seng... Men smider da lige nogle billeder ind fra Grenå strandcamping.. Ved ikke helt om jeg vil noget med dette indlæg udover at håbe at lyset går op for mig = hvad det er jeg vil 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld