Gjort rent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Stumpen

det er hvad jeg har brugt eftermiddagen på... Kunne ikke lige overskue andet end at det skulle være nu!!!.. Får en hektisk weekend i næste weekend...

Fredag til lørdag morgen: døgnvagt

Lørdag middag: Åben hus hos min onkels 70 års fødselsdag i Harboøre

Lørdag aften: Spise hos min anden familie i Lemvig

Søndag eftermiddag: kaffe for 15 gæster, til Victorias og mins fødselsdag... -men tror vi rykker den ned i børnehaven... De har en overdækket sted med borde og bænke og så er der masser af legemuligheder....men vil lige høre om det er ok, selvom legepladsen er offentlig udenfor børnehavens åbningstider...

og i løbet af ugen er der arbejde, frisør, heldagslegestue, fordbold og 2-3 ture på genbrugspladsen, så derfor synes jeg at rengøringen skulle igangsættes i denne weekend.. Mangler fortsat badeværelse, Mathildes værelse samt soveværelse...

Victoria er fortsat syg, tog hendes temp for ca en time siden 40,3  Så det bliver nok til en fridag igen i morgen og igen torsdag, da jeg skal have en urinprøve fra hende til undersøgelse for Schönlein Henoch...

I går stod den på pasning af børn, vasketøj og oprydning, mens Karsten var hjemme hos hans forældre og hjælpe med at lægge tag på og senere spiste vi hos dem...

-Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Munder

Øj søde, bliver jo helt stresset af at læse dit indlæg.

Her har det været en stille og rolig sommerdag, hvor min største bekymring har været ikke at blive solskoldet

Øv med Victoria, håber altså hun snart kommet ovenpå, kender det kun alt for godt med sygt barn.

Håber I får en rigtig dejlig søndag aften.

Knus Dorte

Anmeld

27. juni 2010

Heidi B

Det lyder som en lidt vild uge, og ikke mondst weekend i skal have gang i... Pyha.... Skal nok tage en tur på sofaen for dig!!!

Men har også selv gjort rent idag, mest fordi vi ikke er hjemme imorgen og så får vi gæste tirsdag og onsdag!

Dejligt at have ferie!!!

Anmeld

27. juni 2010

Stumpen

Ja det bliver lidt af en uge, men næste uge bliver god, for der skal jeg nok med min svigerinde i IKEA og så starter Mathilde ogjeg ud på vores dagsture

Anmeld

28. juni 2010

Stumpen

Så nu mangler jeg kun at gøre badeværelse rent, men giiider ikke mere... Har lige endnu en vask over i maskinen (hvorfor er det at man først vasker når samtlige kurve er fyldte???)

Karsten har snart fri, så tror jeg nok vi skal en tur op til Antons camping og se hvilken slags campingsvogn det er vi skal kigge efter..... Mor her vil jo gerne have en NY vogn  Så vi skal lige op og drømme lidt inden ungerne skal hentes...

Derefter skal der handles ind, tror den står på pastasalat og kylling i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.