Så er vi blevet velsignet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Tut

Så kom dagen hvor vores uheld vender til held.

Vi har i dag været i det lokale tempel og blevet velsignet af budistiske munke.

Så nu satser vi på at der ikke sker flere dårlig ting i vores lille familie.

Vi fik doneret en masse penge til templet, og fik en masse velsignelse igen.

Det vi får på af munkene på billederne er armbånd, de såkaldte velsignelsesarmbånd.

I morgen skal vi holde stor fødselsdagsparty for en af mine forældres venner som er gift med en thai dame - hun har lovet mig at arrangere en tur til det lokale børnehjem i Pranburi, hvor vi på forhånd skal købe en masse legetøj og donere til dem. Det har altid været min store drøm, og nu ser det endelig ud til at kunne gå i opfyldelse.

Vi har indtil videre 3000 dkkr. som vi kan bruge på det - hvilket er SINDSYGT mange penge, det er hvad en thai'er tjener på 4 mdr.

Både familie og venner har smidt penge i puljen, og jeg glæder mig SÅ meget til at få min drøm ud i verden.

Her er lige lidt billeder fra vores velsignelse:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

..

Hvor lyder det bare skønt, nu satser vi på at alt kun går godt fra nu af for jer!

Jeg syntes det er super cool og meget flot af dig at tage ud og donere legetøj på et børnehjem. Gid verden var fuld af mennesker som dig

Anmeld

27. juni 2010

ivfmarie

Hvor vildt.. og enormt storsindet!

Fortæl endelig om hvordan det gik.

Knus Marie

Anmeld

27. juni 2010

Lene76

ej hvor fedt...... både med jeres held men osse den tur til børnehjemmet, det er da en kanon ide. kender flere der har sendt ting til Rumænien.  Glæder mig til at høre om hvor stort det var at aflevere alt det legetøj

Anmeld

27. juni 2010

Susan1978

Tutter - får helt gåsehus af dit indlæg..

for det første håber jeg sgu det der velsignelse virker.. for i fortjener det og for det andet så er det da for vildt at have overskud til at bruge 3000 kr på legetøj til et børnehjem...

ingen tvilv jeg havde også gjort det..  men allligevel, efter alt det i har været igennem på det sidste..

i er dælme så seje..

glæder mig så meget til at høre mere..

Anmeld

29. juni 2010

Bamme

Dejlige pics, Tut.

Godt at se og høre at I er ovenpå igen.

Nu har I vist også haft Jeres andel af sygdom, nu må det godt stoppe.

Anmeld

29. juni 2010

Marco2

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.