Bimmer 10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.518 visninger
9 svar
1 synes godt om
27. juni 2010

DK

Her er så billeder fra fredag hvor jeg var 10+0! Jeg synes ikke maven er blevet så meget større denne uge, men måske lidt mere spids!?

Det er SINDSYGT jeg allerede er i uge 11 nu! Jeg er jo iflg. sidste mens. dag 10+2 idag allerede, og så må vi jo se hvad nf-scanningen siger. Jeg håååber jo på det bliver senest på onsdag jeg skal afsted, da jeg jo der er 13+6 iflg. lægens "målinger af livmoderen". Nu må vi se Jeg drømte i nat at det var verdens dejligste lille dreng (eller altså han var faktisk lidt af en basse i betragtning af at han var et spædbarn) og han lå med lukkede øjne, fint brunt hår og knyttede hænder og var sådan helt rød og nyfødt og suuuper dejlig! Så nu må vi se!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Diana...

Ej en fin mave  UHH drømmene kan man stole på  Det har passet med mig 2 gange så nu går jeg bare og venter på drømmen igen  Jeg synes det er lidt spændende og høre hvor langt henne du er håber snart du kommer til scanning så vi kan finde ud af det griner Jeg jo nys 

Knus

Anmeld

27. juni 2010

Jibbe

Det er altså en super fin mave og kan sagtens se den er lidt mere spids end sidst...

Anmeld

27. juni 2010

trine1989

du er virkelig flot gravid

kunne det ikke også ligne en lille drenge mave  

du må lige holde os ajour ang nf

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Syntes sagtens man kan se der er sket noget siden sidste billed

Uhh er altid så dejligt med de drømme om den kommende lille baby. Det gør at man blot glæder sig endnu mere over graviditeten og til den lille kommer  Om det så bliver en dreng bliver jo bare super spændende  Men den sidder nu lige så flot som en drengemave hehe

Anmeld

27. juni 2010

DK

Tak! Altså jeg må indrømme at jeg mest havde haft hemmelige ønsker om en pige. Men efter jeg så/havde den bette knægt i nat, så er jeg også bare TOTALT klar på en dreng!

Min mave ser faktisk ret anderledes ud end med Kirstine. Der blev jeg sådan mere rund i det. Jeg har ikke før tænkt på at det kunne være en drengemave, men når i nu siger det så var maven med Kirstine mere sådan "overalt"  helt fra start og ikke bare lige foran ligesom nu. Men det kan naturligvis også skyldes at det hele bare strækker sig lidt hurtigere denne gang! 

Anmeld

27. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

DK skriver:

Tak! Altså jeg må indrømme at jeg mest havde haft hemmelige ønsker om en pige. Men efter jeg så/havde den bette knægt i nat, så er jeg også bare TOTALT klar på en dreng!

Min mave ser faktisk ret anderledes ud end med Kirstine. Der blev jeg sådan mere rund i det. Jeg har ikke før tænkt på at det kunne være en drengemave, men når i nu siger det så var maven med Kirstine mere sådan "overalt"  helt fra start og ikke bare lige foran ligesom nu. Men det kan naturligvis også skyldes at det hele bare strækker sig lidt hurtigere denne gang! 

Det er sjovt - jeg havde det på samme måde da jeg blev gravid 2.gang.

Inderst inde et eller andet sted ville jeg bare super gerne have en pige mere, men jeg var overbevist om at det var en dreng¨- specielt også fordi jeg tog helt anderledes på end da jeg ventede Mathilde, og min mave sad - og sidder for den sags skyld også anderledes, men vi venter altså endnu én pige (med termin idag!!!).

Det bliver spændende at se hvad der gemmer sig i din mave, men umiddelbart tror jeg også det er en dreng

Anmeld

28. juni 2010

Tynen

SUUUUPER flot mave!!
Den sidder bare ski´ flot!

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du er simpelthen så LÆKKER, kvinde!!! Du ser bedre ud gravid end jeg gør ikke-gravid!!! SNYYYD!!!

Og mht til en dreng/pige så ved jeg at uanset hvilket Ditte-Mikkel-hybrid der kommer ud så er den så underskøn at vi allesammen falder i svime af begejstring! Men jeg synes nu bestemt også at det ligner en lille Richard-boble... Hvornår har du tid til MD?

Anmeld

28. juni 2010

DK

Rosa skriver:

Du er simpelthen så LÆKKER, kvinde!!! Du ser bedre ud gravid end jeg gør ikke-gravid!!! SNYYYD!!!

Og mht til en dreng/pige så ved jeg at uanset hvilket Ditte-Mikkel-hybrid der kommer ud så er den så underskøn at vi allesammen falder i svime af begejstring! Men jeg synes nu bestemt også at det ligner en lille Richard-boble... Hvornår har du tid til MD?

Nf i morgen! Så må vi se hvad de siger til om Bimmeren er rask og fin, og hvor stor den egentlig er! Jeg tror den er 10+4 og ikke 13+5 som lægen tror! Nu må vi se!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.