lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Grynt

Hej piger.

Jeg vil gerne tabe 5-7kg, men hvordan? Har aldrig været på kur, men mener det må være bedst med omlægning af kost der er sundest.? Efter 4 børn + rygestop + alder = mere eller mindre flæsket sideben mm  Jeg prøver at gå i motions center 1 gang om ugen + 1 x zumba om ugen også, der i mellem går jeg meget på mit job. Jeg har skåret gevaldigt ned eller stoppet med slik, kage og cola. Frugt og lidt grønt er kommet mere i munden + morgenmad, frokost og 1 potions aftensmad og ingen mellem måltider.

Syntes egentlig jeg passer på med hvad jeg spiser og tænker over str af måltider. Men alligevel vil nålen på vægten bare ikke rokke sig til den bedre side...HVORFOR OG HVAD GØR JEG GALT?????? Jeg skal vel have gang i forbrændingen men hvordan?

Gode råd søges

Hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Trolde_mor

Hm.. skal ikke kunne gøre mig klog på alt det med at tabe sig men et forslag kunne måske være at få noget ned hver 3. time, det skulle holde gang i forbrændingen

Det er jo værd at prøve i hvert fald - for lyder jo umiddelbart til at du gør en god indsats.

Og ja, måske lave lidt mavebøjninger når du kan finde tid til det i løbet af dagen

Held og lykke med vægttabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.