Milla-Victoria's mor skriver:
Ja, jeg mener også det er det ideelle sted at flytte hen for udd. og så videre. Men er så nervøs for at det engang ender i en flytning igen.
Ved godt at man aldrig kan gradere sig. Men det kunne være dejligt hvis man kunne se lidt af fremtiden, og vide om man gjorde det rigtige 
Har været ved at regne, og i mit liv har jeg flyttet 24 gange. Jeg er 25.... så det er gennnemsnitlig omkring 1 gang om året
Jeg ønsker godt nok ikke at min datter skal igennem det samme.
Det er da også flot af dine svigerforældre at de har taget jer sådan ind
Og at i ikke har skulle betale en krone 
Hahaha.... Jeg kan godt forstå at du håber det bliver oktober så 
Milla-Victoria er født d. 10 januar. Så det er lige ved man ikke er kommet over Julen, før man skal til at fejre fødselsdag. Så jeg sparer lidt til det løbende 
Ja, jordemor var også min første priotet. Tror det er det mest fantastiske job. Men som sundhedsplejerske er man med til at sørge for at børnene trives i tiden efter fødslen. Og det er det jeg vil....
Det lyder også spændende. Og det er et utroligt givende job at arbejde med ældre
De er så taknemmelige. Synes det er fantastisk hvor meget man får tilbage i det job. Havde slet ikke forventet at det var sådan, før jeg kom ud i hjemmeplejen, eller arbejdede med dem oppe på sygehuset 
Nu varer det ikke mange dage til flytningen
Hvad siger sønike til det at i har boet hos "farmor og farfar" ?
Puha ja det var mange gange du er flyttet. Og nej det ønsker man aldrig for sine børn. (kommer til at tænke på Malou Stella fra DUM hvis du ser det)
Jeg er os flyttet omkring 10 gange fra den ene by til den anden og det er jeg os ved at være godt træt af nu. Så nu har jeg endelig købt et hus så nu kan jeg ikke flytte de næste 30 år. hehe
Ja vi er os utrolig taknemlige for at vi har måtte bo her men 3 1/2 måned er godt nok grænsen. Vi er simpelthen ved at blive vanvittige af hinanden så er bare lettet over at vi kan flytte ind allerede i morgen. Vi har brugt dagen i dag på at male det der skulle males så nu er det bare indflytningsklar 
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle blive glad for at hjælpe ældre mennesker for når man tænker over det i starten så det første man siger er at 'jeg skal sku aldrig tørre røv på andre mennesker'. Men faldt for det med det samme da jeg var sommerferie afløser på et plejehjem da jeg ventede min søn.
Men nu er jeg så desværre blevet sygemeldt pga bækkenløsning så det er bare rigig træls. Det bliver en meget lang graviditet den her gang 
Ja det med jordemoder kom jeg først på da jeg havde født. 'Hvad kan være bedre end at hjælpe et barn til verden'. Det må jo være fantastisk at kunne det 
Det er hos farmor og pap farfar
Men han var meget forvirret i starten for vi plejede jo kun at overnatte en enkel nat men nu skulle vi jo være der i lang tid. Og så er han simpelthen bare blevet en møgforkælet strid unge, for at sige det ligeud. Han høre ikke et ord af hvad jeg siger til ham og han skaber sig som en åndssvag hvis han ikke får sin vilje. Så jeg glæder mig helt utrolig meget til at jeg kan komme til at opdrage ordenlig på ham. Det er slet ikke til at gøre her når der er så mange der siger så meget forskelligt. Og min kærestes søster på 8 år har lært ham at sige 'nej stop mor' og så nive mig. Og det er bare hvis jeg lige kilder ham eller sådan noget. Og hun har lært ham at råbe efter mig når han vil mig noget for det er det hun gør til sin mor. Hun er ulidelig at høre på, rent ud sagt. (lige lidt brok som jeg nyder at komme af med) 
Er du ikke sammen med faren mere?