Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som i kan se her: https://www.baby.dk/debat/54151pi1/foedsel/saa-kom-vores-lille-dreng.aspx
Ja så ville vores lille dreng gerne ud 3 uger før tid.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KÆMPE stort tillykke med prinsen!!
Du må så være nr 2 her fra 3. kvartal som er tyvstartet
Kamilla 34+0
Du får også lige et stort tillykke med her Han er bare alt for lækker Han ligner da absolut en dreng der er kommet til verden omkring terminsdatoen og ikke 3 uger før var du nået ind i 37+?
Men ved ikke helt om jeg bryder mig om at I allesammen overhaler mig indenom Hi hi Håber på snart at følge trop
Stort tillykke med ham
Weee tillykke med ham, han er bare så lækker....
Kæmpe tillykke søde ! Hvor skønt
stort tillykke med ham.
Anne85 skriver: Du får også lige et stort tillykke med her Han er bare alt for lækker Han ligner da absolut en dreng der er kommet til verden omkring terminsdatoen og ikke 3 uger før var du nået ind i 37+? Men ved ikke helt om jeg bryder mig om at I allesammen overhaler mig indenom Hi hi Håber på snart at følge trop
jeg var 37+1. Så han gad kun lige vente til at det ikke hed at han var fortidligt født. Jeg hade ellers håbet at han lige ville vente lidt længere da vi er midt igang med at få sat i stand køkken.
Tak for det allesammen. Jeg håber på at få se billeder og fb fra jer andre snart.
stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128