Unge i vejleomegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Emilie Sarah

Jeg søger unge veninder som meget gerne måtte bo omkring Vejle.
Har ikke rigtig nogen som f.eks. går det samme igennem som jeg, eller som allerede er mor. Derfor kunne det være rart med en veninde eller flere som man kunne mødes med engang i mellem.

for at høre fra nogen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Anitta J

hejsa jeg bor i vejle lige over for sygehuset, men jeg har en datter på 1,5 år, g¨r det noget?

Anmeld

26. juni 2010

Emilie Sarah

camian skriver:

hejsa jeg bor i vejle lige over for sygehuset, men jeg har en datter på 1,5 år, g¨r det noget?

Nej overhovedet ikke!
Om man har født eller stadig står i det - kan man jo stadig snakke om graviditet og børneopdragelse ja alt muligt!

Og nu er der heller ikke lang tid til min guldklump kommer

Anmeld

20. juli 2010

tulipanrose

hej... ved godt det er ved at være et stykke tid siden at du har lagt den ud... men jeg er fra vejle...

Jeg kunne bestemt godt tænke mig at finde på noget.
er 24år, har en søn på 3½år og venter nu en lille ny til okt.

Anmeld

20. juli 2010

VIPpigen

Jeg bor også i Vejle, er 26 år, og bor i Østerbos Havnebygninger. Vi venter vores første til December. Så bor rimlig centralt i byen, dog stadig uden for meget støj...

Anmeld

25. juli 2010

Emilie Sarah

VIPpigen skriver:

Jeg bor også i Vejle, er 26 år, og bor i Østerbos Havnebygninger. Vi venter vores første til December. Så bor rimlig centralt i byen, dog stadig uden for meget støj...

Okay, der boede jeg en overgang da mine forældre blev skilt.
Men nu bor jeg så i den anden del af vejle, ud mod engene på vardevej.

Anmeld

25. juli 2010

trine1989

hej

jeg er dog ikke så langt skal først føde til feb. 11, så der er lang vej for mig endnu er 9+4 

jeg er 21 og bor i hus i trædballe (ude ved engene som dig selv), med min kæreste og vores hunde.

du er velkommen til at skrive hvis du vil snakke mere trods min meget lille erfaring omkring det du går igennem nu.

knus trine

Anmeld

26. juli 2010

VIPpigen

Emilie Sarah skriver:

Okay, der boede jeg en overgang da mine forældre blev skilt.
Men nu bor jeg så i den anden del af vejle, ud mod engene på vardevej.

Syntes bare Østerbos lejligheder hernede er såå dejlige, men vi vil gerne have noget andet på længere sigt.

Altså selvom det er i den anden ende af byen, så er det jo ikke slemt, der er heldigvis ikke de stejle bakker, som op af horsens, eller fredericia vej...

Men jeg er heller ikke helt så langt henne som du nu er...

Anmeld

26. juli 2010

Mama3

jeg synes da også det kunne være hyggeligt at finde på noget er godt nok ikke fra vejle men kolding jeg har en datter på 2år og venter en pige mere til okt. jeg er 25 år gift med jeppe på 29år

Anmeld

26. juli 2010

Emilie Sarah

Jamen vi kan jo alle bare finde ud af noget jo?

Trekants området er jo ikke så stort edn at der er bus og tog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.