Ja, som overskriften vist med al tydelighed siger, så var min tirsdag en lortedag.
Min mor var for et par uger siden til mammografi, og skulle efterfølgende op og have taget nogle yderligere prøver, da der var noget på billederne. I tirsdags skulle hun have svar på prøverne, og de havde bedt hende tage én med, og den ene var så mig...
Svaret på prøverne var; Brystkræft!!!
Absolut ikke det svar vi havde regnet med/håbet på!
Så hun skal til forundersøgelse på onsdag og opereres på torsdag... Derefter følger 5 gange stråling...!
Senere samme dag, skete det vi alle har gået og frygtet den sidste lange tid... Min højtelskede tante, der altid har været som en ekstra mor for mig, og hun har i høj grad været en ekstra bedstemor for ungerne... Hun døde (af kræft)... Det er godt nok længe siden jeg har tudet SÅ meget.
Der var begravelse i dag. Det var SÅ hårdt. Jeg havde bestilt en fin buket fra os fyldt med hvide blomster, og så 5 store mørk-røde roser... Én fra os hver. Da hendes kiste stod i bilen lagde jeg endnu en rose på, fra os hver, og sammen med ungernes roser lagde jeg en tegning fra dem hver de havde lavet til Tante Inge, som hun skulle have med i himlen... Hold op, hvor jeg tudede!
Da Ida fik af vide, at Tante Inge var død skreg hun helt vildt... Græd vildt i en halv time, og blev derefter ved med at græde... Så der er rigtig mange spørgsmål, der har skullet besvares fra begge tøser de sidste par dage.
Her til aften kørte vi ud på kirkegården, og viste ungerne alle blomsterne Tante Inge havde fået, og viste dem pladsen, hvor hun skal begraves. SUK! Den mest fantastiske tante / reservemor i hele verden!!! -Kommer virkelig meget til at savne hende!
Store kram fra Stine -der lige skulle have luft for min "lorte-tirsdag"!