Veninder søges i Randers og omegn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

GuldklumpenEmma

Hej.

Jeg hedder Laila, er 24 år og enlig mor til en dejlig pige- Emma på 2½ år.

Jeg flyttede til Randers for ca. 2½ år siden, og synes godt det kan være svært at finde nogle gode veninder og helst nogle med børn. Har desværre mistet en del af mine tidliger venskaber, i forbindelse med med flytningen og ja da vi ikke længere har de samme interesser.  

Synes det kunne være super dejligt hvis dette opslag, kunne føre til nogle gode venskaber, at man kunne finde nogle at ta på cafe med, gå en tur, mødes så ungerne kan lege og bare en kedelig lørdag aften kunne lave noget god mad sammen med og ellers bare hygge og snakke med.

Håber der sidder nogle mødre derude som har det ligeså og som skriver....Måske det lige er jer et venskab kan skabes med.

Mvh Laila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Hvem?

GuldklumpenEmma skriver:

Hej.

Jeg flyttede til Randers for ca. 2½ år siden, og synes godt det kan være svært at finde nogle gode veninder og helst nogle med børn. Har desværre mistet en del af mine tidliger venskaber, i forbindelse med med flytningen og ja da vi ikke længere har de samme interesser.  

Synes det kunne være super dejligt hvis dette opslag, kunne føre til nogle gode venskaber, at man kunne finde nogle at ta på cafe med, gå en tur, mødes så ungerne kan lege og bare en kedelig lørdag aften kunne lave noget god mad sammen med og ellers bare hygge og snakke med.

Håber der sidder nogle mødre derude som har det ligeså og som skriver....Måske det lige er jer et venskab kan skabes med.

Mvh Laila

Hej

Jeg bor ca. 15 km fra Randers og kender byen ud og ind, så jeg er frisk, har en dreng på 5 måneder og venter endnu en til Januar, jeg er 23 år, bor sammen med med Jakob, ejer af et nedlagt landbrug, hvor jeg har mine heste, ellers går tiden jo bare super stærk sammen med min søn

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

GuldklumpenEmma skriver:

Hej.

Mvh Laila

Hej

Jeg hedder susanne og jeg bor selv i Randers, og har en dreng der bliver 2 her til august.

Jeg har heller ikke så mange at snakke med, her er det så fordi at jeg mistede mange da jeg blev mor.

Men kunne da være hyggeligt at finde ud af noget

Anmeld

26. juni 2010

GuldklumpenEmma

SanneBoe skriver:

Hej

Jeg bor ca. 15 km fra Randers og kender byen ud og ind, så jeg er frisk, har en dreng på 5 måneder og venter endnu en til Januar, jeg er 23 år, bor sammen med med Jakob, ejer af et nedlagt landbrug, hvor jeg har mine heste, ellers går tiden jo bare super stærk sammen med min søn

Hej Tulipan.

Mange tak for dit hurtige svar, er da helt sikkert interessert i at snakke med dig og ja kunne være super hyggeligt.

Og mange gange tillykke med den bette i maven..

Knus Laila

Anmeld

26. juni 2010

Hvem?

GuldklumpenEmma skriver:

Hej Tulipan.

Mange tak for dit hurtige svar, er da helt sikkert interessert i at snakke med dig og ja kunne være super hyggeligt.

Og mange gange tillykke med den bette i maven..

Knus Laila

Jamen, jeg er frisk - altid super hyggeligt at møde nye mennesker og gerne med børn - det er altså noget nemmere

Anmeld

26. juni 2010

GuldklumpenEmma

Tulipan skriver:

Hej

Jeg hedder susanne og jeg bor selv i Randers, og har en dreng der bliver 2 her til august.

Jeg har heller ikke så mange at snakke med, her er det så fordi at jeg mistede mange da jeg blev mor.

Men kunne da være hyggeligt at finde ud af noget

Hej Susanne.

Mange tak fordi du svarede.

Ja det kunne det helt sikkert, kan det ikke passe du oss har meldt dig til at mødes ude i Romalt den 10-11 el. den 17-18 julì?

Knus Laila

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

GuldklumpenEmma skriver:

Hej Susanne.

Mange tak fordi du svarede.

Ja det kunne det helt sikkert, kan det ikke passe du oss har meldt dig til at mødes ude i Romalt den 10-11 el. den 17-18 julì?

Knus Laila

Ja det har jeg mener det bliver den 11

Anmeld

26. juni 2010

JustAnotherName

Det bliver den 11 juli   ....Jeg har lige svaret dig i indlæget, og linket til det andet indlæg, hvor du kan se hvem der ellers kommer.

Jeg vil glæde mig til at møde dig og Emma så 

Jeg selv bor i Romalt (hvor vi jo skal mødes), er 28 år og mor til Bianca som er fra september 2007 + Celina fra maj 2009.

Jeg er forlovet med Kenneth på 33, som jeg bor i hus sammen med i Romalt.

Mvh. Katrine.

Anmeld

27. juni 2010

GuldklumpenEmma

GuldklumpenEmma skriver:

Hej.

Mvh Laila

Hov må heller lige ligge nogle billeder ved så I ved hvem det er der skriver.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. november 2010

kamillapetersen91

hej  

jeg er 19 og hedder kamilla, jeg bor i viborg, er flyttet dertil , op til min kæreste, og jeg søger selv nogle at snakke med, kender nemlig ingen heroppe, har en datter der hedder emma på næsten 2 måneder skriv endelig hvis det har interesse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.