Hjælp-vil ikke sove i lift, vugge eller noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Vingummien

2606peanut skriver:

Det har jeg også accepteret er nødvendigt får at han har det godt Det er mere i løbet af dagen det er hårdt slet ikke at kunne ligge ham fra mig. Toilet besøg og bad med mere er blevet en hel videnskab fyldt med smertefuld gråd og det skær en sådan i hjertet

Jeg gjorde det om dagen at når jeg gik på wc, så havde jeg døren åben, og satte ham i skråstol lige foran mig, så kunne han sidde og kigge på mig. Det samme hvis jeg lavede mad. MEn brugte meget tid på at sidde med ham i sofaen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

2721

tumle81 skriver:

Det ville jeg også anbefale, det er simpelthen perfekt, især hvis du har et hyper sensitivt barn. Så er det meget vigtigt at give ham al den tryghed han har brug for, det kan godt være det er mega hårdt her i starten, men det bliver bedre og det går bedst fremad ved at give ham det han har brug for nu og hed...

Min den ædste dreng ville også kun sove hos mig de første 2-3 mdr, så jeg måtte lægge øre til mange ting fordi jeg altid sad med ham i armene eller han lå arm i arm med mig i sengen, men altså det var det han havde brug for og efterhånden lærte han at sove i barnevognen og elskede det... Han er nu snart 3 år, og elsker stadig at putte i mors seng, men bliver lagt til at sove glad i sin egen seng hver aften uden problemer...

Ps, fedt billede det sidste Rosa!!!

Knus kathrina

det er også allerede blevet hentydet i kraftige vendinger at jeg nok bare overdriver.

Men skal helt klart have prøvet den der vikel, ville bare være så rart hvis han også kunne lære at ligge andre steder så vi kunne tage ud med ham

Anmeld

27. juni 2010

2721

Tulipan skriver:

Jeg gjorde det om dagen at når jeg gik på wc, så havde jeg døren åben, og satte ham i skråstol lige foran mig, så kunne han sidde og kigge på mig. Det samme hvis jeg lavede mad. MEn brugte meget tid på at sidde med ham i sofaen.

Det er bare det jeg ikke kan, han blir så hysterisk at han ikke kan få vejret

Anmeld

27. juni 2010

Vingummien

2606peanut skriver:

Det er bare det jeg ikke kan, han blir så hysterisk at han ikke kan få vejret

Må gøre det lige så stille. Emil gjorde det også, men tisse skulle jeg, og så vænnede han sig lidt til det.

Selv nu hvor han snart er 2, kan han have dage hvor han vil sidde på mit lår når jeg er på wc

Anmeld

27. juni 2010

2721

iris-mor skriver:

Kender det udemærket. Vores den første sov heller ikke uden at være ved en af os, - og ja det er rigtig hårdt! Vi brugte også sele og slynge med stort held. Det bedste hun vidste var når hun lå i slyngen og jeg støvsugede. Og så er 5 dage jo ingen alder.

Nu har vi fået nr 2, og hun er fuldstændig modsat, hende kan man bare lægge ud og i seng. Men sådan er vi alle også børn jo så forskellige.

Håber du får sovet alligevel selv med baby på maven

Støvsugede?? ej hvor sjovt ville have troet det var for meget støj

Anmeld

27. juni 2010

2721

Tulipan skriver:

Må gøre det lige så stille. Emil gjorde det også, men tisse skulle jeg, og så vænnede han sig lidt til det.

Selv nu hvor han snart er 2, kan han have dage hvor han vil sidde på mit lår når jeg er på wc

Okay, det må godt nok være hårdt håber ikke vores blir ved så længe

Anmeld

27. juni 2010

Vingummien

2606peanut skriver:

Okay, det må godt nok være hårdt håber ikke vores blir ved så længe

Ja, det er det også. Så har altid døren åben når jeg er på wc. Har jeg gæster, alt efter hvem det er så kommer han med på wc.

Ellers fungere han jo som alle andre børn. Er vi ved mine forælde og jeg bare nævner jeg vil på wc, så begynder han at små græde.

Anmeld

27. juni 2010

Delilah

Støvsugede?? ej hvor sjovt ville have troet det var for meget støj

Babyer har faktisk en ret god reaktion på det der hedder Hvid støj, som kan være den larm der kommer fra en støvsuger, en hårtørre, et tv der ikke er indstillet på nogen kanal (Flimren). Alle sådan nogle lyde har det med at få en baby til at slappe af (Der er self altid undtagelser der bekræfter reglen)

Vil lige smide et link ind til en artikel om det også..

http://www.aux.dk/weblog/den-beroligende-stoej

Anmeld

27. juni 2010

2721

lisbethita skriver:

Vores datter sov på vores bryst de første 14 dage. Stille og roligt begyndte vi at lægge hende i lifte for at sove herefter. Tror det er meget vigtigt at lade ham sove hos dig eller manden den første tid. Når de får masser af tryghed fra start, så siger de som regelt selv fra og så kan de sove selv ret hurtigt.

Men ved godt hvad du tænker..... du er bange for om han bliver ved med at  ville sove hos dig. Det tror jeg bare ikke du skal være bange for . Jeg gik med samme frygt - men til sidst endte jeg med at følge min intuision.....og endte med at få verdens letteste baby.....som sover HEEEELE NATTEN (ofte 12 timer) fra da hun var ca. tre uger gammel 

Håber du finder ud af det!!!! Bare giv ham rigeligt med tryghed de første 2 uger især 

12 timer??? jeg ville være tilfreds med 3 timer sammenhængende søvn.

Men sys faktisk det er værest om dagen hvor jeg intet kan andet end at sidde/ligge sammen med ham. Kunne jo også være rart man kunne køre en tur med ham i barnevognen men nej det vil han godt nok ikke

Anmeld

27. juni 2010

2721

Tulipan skriver:

Ja, det er det også. Så har altid døren åben når jeg er på wc. Har jeg gæster, alt efter hvem det er så kommer han med på wc.

Ellers fungere han jo som alle andre børn. Er vi ved mine forælde og jeg bare nævner jeg vil på wc, så begynder han at små græde.

Det lyder ikke rart håber han vokser fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.