hjælp gift i et år???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

puttecolle

hej

min mand og jeg har været gift i et år den.16.7.og jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gi ham eller lave med ham da vores penge er meget små da han ikke har fået sin dagpenge endnu pga der bliver kørt sag mod chefen...

er der nogle der har nogle gode idér som ikke koster en krig så ville jeg blive rigtigt glad :O)

Nicole 26+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Anne85

puttecolle skriver:

hej

min mand og jeg har været gift i et år den.16.7.og jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal gi ham eller lave med ham da vores penge er meget små da han ikke har fået sin dagpenge endnu pga der bliver kørt sag mod chefen...

er der nogle der har nogle gode idér som ikke koster en krig så ville jeg blive rigtigt glad :O)

Nicole 26+6

behøver han at FÅ noget?? Altså jeg mener... kunne I ikke lave et eller andet sammen der ikke koster det vilde?? Du kunne lave en lækker middag eller planlægge et eller andet som bare var for jer to. Her ville en drømme bryllupsdag ihvertfald være en aften hvor ungerne blev passet og vi bare ku nyde hinanden... om det så bare var med en god bøf og en gåtur hånd i hånd (for det gør man squ aldrig efter man har fået børn) så ville det være fint... jeg behøver ikke store gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.