Er i startet på arbejde igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

tascia

Skal starte igen her til august og glæder mig som et lille barn!Robert skal starte den 1. aug og så starter jeg den 18. så har små 3 uger til indkøring, så det er jo perfekt.
Kan mærke det kniber med at holde aktivitetsniveauet oppe i hverdagen, så Robert keder sig røven ud af bukserne, så tror virkelig han er klar til vuggestue...

hvordan oplever i jeres børn, kan i få dagen til at gå??

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2008

Kasper&Mikkel

Hej

Her er kniber det også med aktiveringen, men heldig vis har Kasper og Mikkel da hinanden. Så lidt ballade kan de da finde på.

Mit studie starter til september, og drengene starter i vuggestue til august, så vi har en måned til opstart. Det bilver dejligt...!

Kh. Christina

Anmeld

1. juli 2008

miver

Hej

jeg skal starte til aug. d 29 jeg glæder mig osse helt vildt da jeg osse kan mærke på Naya hun keder sig og gerne vil opleve mer ;)
Det var meningen hun skulle starte i dp. d. 1 aug. men pga. dagplejemoren gar ferie bliver det først d. 18 (der er lang tid til) :)

mvh miver

Anmeld

8. juli 2008

Louise83

Jeg har lige fået arbejde i fredags, så jeg skal begynde den 4. august, glæder mig bare helt vildt til at komme igang 8D
Isabella begyndte i DP sidste mandag og det går rigtig fint, og moren har slet ikke tudet ved afleveringen :$ DP holder dog 3 ugers ferie nu her så gad vide om isabella overhovet kan huske at hun har været der her til august (?)
Jeg synes ellers det er hyggeligt nok at have hende herhjemme og vi kan sagtens få tiden til at gå, men kan også sagtens se, at hun virkelig nyder nr vi er på/ får besøg af mødregruppebørn, det synes hun bare er skønt (L)

Kram Louise

Anmeld

14. juli 2008

Alexander&Lærke

Hej
Jeg starte også igen i august, 15/8 starte jeg nyt arbejde. Alexander starter dagpleje den 7/8 så vi har en uge til indkøring, kunne godt have brugt mere tid men det kunne ikke lade sig gøre..:S Og vi glæder os også begge to til at komme ud i en spændende hverdag, det er også svært her efterhånden at finde på nye ting, men i næste uge har vores far ferie 3 uger frem, så kan det være vi kan komme på nogle ture alle sammen....:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.