Risen skriver:
Igår holdte min veninde og jeg rigtig "nørdeaften" og sad og savlede over Edward og Jakob i Twillight med masser af vandmelon, jordbær og chokolade .. Mmmm.. Mums..
.. Nå men begyndte så at få smerter over lænden og maven i sådan ca. 15 sek hver 40 min.. Og de blev ved. Ringede til manden og sagde han lige skulle holde sig til telefonen resten af aftenen just in case det skulle blive prinsessens fødselsdag.. Desværre begyndte det at gå i sig selv igen efter 3 film, men jeg havde stadig ondt i maven på sådan en mærkelig måde..
Nå men rasmus kom hjem og vi gik i seng.. Klokken 3 om natten vågner jeg af at der er helt vådt og klistret under mig , op på lårene og hele molovitten.. Hmm.. Vækker Rasmus og nærmest skriger "SÅ ER DET NU, vandet er gået vandet er gået"..
Vi undrer os lidt over lugten, det lugtede fuldstændig som det klammeste morgenurin.. Og dumme os, det var selvfølgelig ikke mit vand der var gået , men vores dumme hvalp som havde valgt at toilettet skulle være i sengen og lige ved mit understel. Så ingen baby til mig, men et laaaangt bad midt om natten.. thihi..

hej risen
hvor har jeg dog ondt af jer... sikke et cirkus midt om natten men godt du er på vagt 
skulle jo lige læse højt for manden da han hørte at jeg grinte og han var helt færdig af grin... men håber snart at der sker noget
Nicole 26+6
Anmeld