Sang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

Tama

Jeg har læst at det skulle være godt nu at begynde at synge en sang for den lille i maven og det skal kune berolige den når den kommer til verden 

Er i begyndt at synge for jeres lille baby og hvad for en sang synger i ?

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

misslea

Tama skriver:

Jeg har læst at det skulle være godt nu at begynde at synge en sang for den lille i maven og det skal kune berolige den når den kommer til verden 

Er i begyndt at synge for jeres lille baby og hvad for en sang synger i ?

Knus Tanja

ej hvor morsomt..... jeg tænkte netop på det samme igår!!

Jeg har mest spillet musik for hende derinde.... mest noget behageligt.... en del John Mayer, da han er en af mine ynglings... og fordi hans musik er skøn for ørerne....

Har nemlig også hørt, at både musik og sang, som barnet kan genkende når det kommer ud, kan berolige!!!

Men tænkte godt, at det måske var på tide, at jeg selv valgte en sød lille sang, som jeg kunne synge for hende.... evt. inden jeg lægger mig til at sove hver aften...

Så jeg lytter gerne med på lidt inspiration fra andre... hehehe

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

26. juni 2010

Assi

Jeg synes forskellige sange - men den faste er "you are my sunshine". Men den bliver sunget dobbelt - måde for min pige der snart er 3 år og så lillebror i maven Da min pige lå i maven sang jeg den ofte, og den beroliger hende stadigvæk!

Anmeld

26. juni 2010

minbaby

Jeg har i forvejen en stor datter på 13 år som har taget det til sig som sin opgave at synge for baby. Så hver dag vi sætter os i sofaen ligger hun hovedet ned til maven og synger >> du er min øjesten<< En sang jeg altid har sunget for hende. Hun mener så at det bliver hende der er den bedste til at trøste når baby kommer ud. En skøn og dejlig måde at være sammen om den kommende baby på.

Anmeld

26. juni 2010

oo

vi synger en del af en sang fra Lille Trine Trille og Tigrene, der lyder "lille tiger dyr, hvad er du for en mærk'lig fyr, du laver et kolossalt postyr, lille tiger dyr"

Anmeld

27. juni 2010

Tama

Tak for jeres svar 

Det er dejligt lige høre hvad i andre synger og at jeg ikke er den eneste der har gået med tanken 

Go søndag

Knus Tanja

Anmeld

28. juni 2010

Patrick07

Årh jamen jeg synger/vi synger (patrick og jeg - jimmie gider ikke) jeg ved en lærke rede - sang den også alt for patrick og den kan altid får ham til at falde til ro.. så jo vi elsker og synge, nu er det så både.. jeg ved en lærkerede, marinehønen evigglad og se den lille katte killing

Anmeld

29. juni 2010

Tama

Det er osse nogen gode sange 

Jeg vil synge når manden ikke er hjemme da jeg er sikker på han vil dø af grin når jeg synger for maven hehe

Anmeld

2. juli 2010

Bolette

Vi har faktisk synget længe nu... I 7 uger faktisk  Vores sang til den lille er Lille Peter Edderkop.. Hehe.

Vi synger næsten hver aften inden vi skal sove mens vi aer maven

Anmeld

2. juli 2010

Tama

Bolette skriver:

Vi har faktisk synget længe nu... I 7 uger faktisk  Vores sang til den lille er Lille Peter Edderkop.. Hehe.

Vi synger næsten hver aften inden vi skal sove mens vi aer maven

Det er osse en sød sang og det lyder bare så hyggeligt at synge for de kære små i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.