Sang: "Nu skal du høre om grisen palle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.122 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

Stumpen

han er vokset op på en bondegård.......Palle nando, molly og Dana, de siger aldrig nej til at morer sig...." Mathilde har forelsket sig i filmene om Palle gris og hans venner.. Hun ser dem skisme hele tiden, intet andet kan fange hendes opmærksomhed og en dag vi prøvede at sætte noget andet på DVDen om en gris, ja så slog hun sku på fjernsynet.... Skøre stædige tøz!!(L) Palle gris og hans venner har jeg også synes var sjove nok at se, men nu har jeg bare antiparti mod anden Danas stemme.. Uha jeg kan slet ikke tage den... Ser jeres små poder også fjernsyn efterhånden?? Pt. synes jeg at det tager overhånd herhjemme, men tror nu bare lige det er en overgang, men bare rolig hun sidder der ikke 24-7 Håber at I alle har haft en god weekend.. Vi har været en tur i Haunstrup dyrepark og i dag var vi en tur i præstbjerg.. Et skønt natur område med hede og en naturlegeplads.. Qnus Anja -der har fået Palle gris's kendningsmelodi på hjernen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Doktor Doolittle

William elsker postmand Per eller alt andet der handler om biler ;)
(H) fra Tina

Anmeld

23. juni 2008

Munder

Hihihi, her er det Pingu der hitter... Andrea løber hen til fjernsynet og siger Igu Igu, og hvis der så kommer nej, så får vi hysteri på højt plan(L)

Anmeld

23. juni 2008

3rollinger

Daniel er mest ti Bamse og Kylling eller Teletubbierne.

I det hele taget kan han bedst lide saadan noget med dukker (altsaa a la Bamse og Kylling)

Vi "maa" dog gerne saette saadan noget computer animeret Mickey Mouse paa. Det kan hans soester bedst lide, men Daniel foelger ikke saa meget med. Alt andet bliver han ogsaa lidt sur over.

Og det er meget typisk at han slukker fjernsynet for hans soester.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.