Madsen er blevet syg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2008

st

Det har han bare næsten aldrig, så man tror straks det værste. Vi har haft en dejlig weekend med Jeppes forældre, hvor den har stået på flytning. Hans forældre har boet 34 år i det samme hus, men har nu valgt at rykke pløkkerne op og drage øst-på. Det er skønt, og rigtig godt til dem. Men uha de har samlet dem mange ting sammen. Nøj for den da.
Min mor har passet Mads siden lørdag morgen, og vi startede med flytning og nedpakning ved 9 tiden i går. Det gik slag i slag, men vi var først hjemme igen kl 1.30 i nat, så det var en lang dag, og jeg tror jeg har båret sammenlagt 30 flyttekasser (tunge) plus det løse, møbler, og alt mulig andet, som er med på sådan et flyttelæs.

Men her i eftermiddag, inden vi skulle hjem ad, begyndte Mads at blive varm og virkede træt. Han var noget tavs hjem i bilen, og blev varmere og varmere. Da vi kom hjem tg jeg hans temp. 39,2 gr. Hmm det var lidt usædvanligt. Han har bare så sjldent feber. Der er ikke andet galt med ham, har ikke ondt og klager sig ikke over noget, så jeg håber det bare er det, og at han snart er frisk igen.

Er spændt på hvordan natten går. I morgen skal jeg til afsutning med min klasse, så jeg håber han snart er frisk igen, ellers bliver det svært at tage afsted. :S

Nå men en lille weekend update herfra en st, som har meget lange arme i dag, og ømme hofteben, da jeg åbenbart har båret kasserne med dem også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Munder

Åhhh, stakkels lille pus. Rigtig god bedring med ham:)

Så må du da sove rigtig godt ovenpå den weekend, så du kan være frisk til i morgen. (jeg håber da det er en af de der korte feberture Mads har, så han er frisk i morgen)

Knus
Dorte

Anmeld

22. juni 2008

Stumpen

Hejsa..

God bedring med den bette.. Husk at give ham så lidt tøj på som muligt og noget pinex så han sover godt i nat.. For han skal da være rask, så du kan komme til afslutning med din klasse, det vil da være lidt øv at misse..
Kan dælme godt forstå at dine arme er lange, uha, jeg hader at flytte, det er så tungt ;)
(H) Anja..

Anmeld

22. juni 2008

Doktor Doolittle

Stakkels jer, jeg håber Mads bliver hurtigt rask igen (L) både for hans skyld men også for din, så du kan nyde dagen i morgen :)
(H) og god bedring fra Tina

Anmeld

23. juni 2008

Smølf

Hej st,

Håber mads er blevet frisk igen, men hvis ikke må han have god bedring:).

Ved ikke hvad det er med den feber... Sebastian har også (Stadig) feber, og klager ikke over andet... Det er 5. dag nu! Mystisk sygdom...

Knus Neta

Anmeld

23. juni 2008

3rollinger

Ja, st, hvordan har Mads og socialrådgiveren det? Er armene kommet op paa plads?

Knus
st

Anmeld

23. juni 2008

Stumpen

Hej..
Hvordan står det til med madse-manden?
(H) Anja..

Anmeld

23. juni 2008

st

Kære Tøser.

Jeg er lige kommet hjem fra festen på skolen. Mads har stadig feber, og Jeppe lagde ham i seng med 39,7, så det er for højt til at jeg er helt rolig. Han er bare slap og træt hele tiden, ikke alarmerende slap, men bare feberdvask. Man kan lige lokke lidt mad i ham nogle gange, men ellers er han bare mat.Han drikker heldigvis en del.
Han har dog sine klare øjeblikke, hvor han lige får lyst til en tur på rutsjebanen i stuen, men det vender hurtigt igen, og så bliver han pylret og skal helst sidde hos mor.

Det var ellers planen at mor her skulle have drukket bilen fuld i aften, og overnattet i Århus, men jeg kunne slet ikke sidde rolig derovre, så efter 4 timer med god mad og hygge, kørte jeg hjem.
Jeg har det bedst med at være i nærheden af Mads når han har det sådan.

Jeg aner ikke hvad der er med ham. Han har ikke ondt nogle steder, men feberen er bare høj. Den har lige været dalet til 39,3 tidligere på dagen. Mn puha det er synd for ham.

Jeg tror lige jeg ringer til lægen i morgen. Så har jeg da gjort noget. Jeg undgår at give ham panodil, da jeg har det bedst med at følge med i feberen.

Men jeg kan se at han ikke er den eneste herinde, der for tiden har meget høj feber. Både Sebastian og Willy-drengen har åbenbart også haft noget lignende. Gad vide hvorfor feberen er så høj. Håber lægen måske vil kigge på ham i morgen. Men så længe han ikke er mere svag end han er, så skal vi nok bare se tiden lidt an. Nu ser vi hvordan han har det i morgen tidlig.

Mojn piger. Nu hopper jeg i seng.

Knus st.

Anmeld

24. juni 2008

Doktor Doolittle

Godmorgen søde :)

Jeg forstår godt du tog hjem - jeg havde gjort det samme (L)

Jeg synes det er en god idé med et læge-besøg, bare for at udelukke at der sidder en bakterie og gemmer sig i ørerne, halsen eller lungerne. Jeg ville nok give ham lidt panodil - det er mange dage med så høj feber, det er ikke så godt for den lille krop.

God bedring (L)

(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.