Det har han bare næsten aldrig, så man tror straks det værste. Vi har haft en dejlig weekend med Jeppes forældre, hvor den har stået på flytning. Hans forældre har boet 34 år i det samme hus, men har nu valgt at rykke pløkkerne op og drage øst-på. Det er skønt, og rigtig godt til dem. Men uha de har samlet dem mange ting sammen. Nøj for den da.
Min mor har passet Mads siden lørdag morgen, og vi startede med flytning og nedpakning ved 9 tiden i går. Det gik slag i slag, men vi var først hjemme igen kl 1.30 i nat, så det var en lang dag, og jeg tror jeg har båret sammenlagt 30 flyttekasser (tunge) plus det løse, møbler, og alt mulig andet, som er med på sådan et flyttelæs.
Men her i eftermiddag, inden vi skulle hjem ad, begyndte Mads at blive varm og virkede træt. Han var noget tavs hjem i bilen, og blev varmere og varmere. Da vi kom hjem tg jeg hans temp. 39,2 gr. Hmm det var lidt usædvanligt. Han har bare så sjldent feber. Der er ikke andet galt med ham, har ikke ondt og klager sig ikke over noget, så jeg håber det bare er det, og at han snart er frisk igen.
Er spændt på hvordan natten går. I morgen skal jeg til afsutning med min klasse, så jeg håber han snart er frisk igen, ellers bliver det svært at tage afsted. :S
Nå men en lille weekend update herfra en st, som har meget lange arme i dag, og ømme hofteben, da jeg åbenbart har båret kasserne med dem også.
Anmeld