Kylling i karry? Hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.121 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Nogen der har en nem og god opskrift på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Dot D

MaleneS skriver:

Har ikke en opskrift, laver bare... Nu ved jeg jo ikke hvordan du mener, men du kan tage porrer i tynde ringe, gulerødder i FINE strimler, lidt løg (evt lidt hvidløg). Så kylling i fine stykker eller strimler, de svitses i lidt olie med karry, når de virker næsten gennemstegte tilsætter du alt det grønne. Jeg bruger Cremefine 7 % fløde ved og vand. og tilsidst smager du til med salt og peber. Smager godt Kan med fordel serveres til bred pasta... Håber du kan bruge det

Anmeld

25. juni 2010

Dot D

Har ikke en opskrift, laver bare... Nu ved jeg jo ikke hvordan du mener, men du kan tage porrer i tynde ringe, gulerødder i FINE strimler, lidt løg (evt lidt hvidløg). Så kylling i fine stykker eller strimler, de svitses i lidt olie med karry, når de virker næsten gennemstegte tilsætter du alt det grønne. Jeg bruger Cremefine 7 % fløde ved og vand. og tilsidst smager du til med salt og peber. Smager godt Kan med fordel serveres til bred pasta... Håber du kan bruge det

Hovsa, den kom da to gange. Så må den være dobbelt så god, hi hi hi

Anmeld

25. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

uden alt muligt, bare en god karry sovs og hvordan man laver kyllingen til og putte i?

Anmeld

25. juni 2010

Dot D

MaleneS skriver:

uden alt muligt, bare en god karry sovs og hvordan man laver kyllingen til og putte i?

Du kan lave en god gammeldags smør/melbolle sovs, alts en klat margerine plus mel. heri kommes karry, også hælde hønsebouillion* i til den har den konsistens du vil have, hvis du er til flødeagtig sovs putter du det i tilsidst. Brun dine kyllingestykker af i en anden gryde og put dem i sovsen, når de er gennemstegte. *Hønseboullion terninger plus kogende vand, nemmeste måde

Anmeld

25. juni 2010

bullerbassen

MaleneS skriver:

Hej

Her koger jeg kyllingen.

Laver en opbagt sovs af kylling vandet & piller kyllingen i små stykker og putter deri.

Super nemt og smager godt. Og her ÆÆÆlsker ungerne det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.