Hvad gør I om natten mht. sut/amning/flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.282 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Tulle28

Hej piger,

Vi er begyndt at putte Anna kl. 19/20.00 og hun sover som regel til kl. 00.00/01.00, hvor hun begynder at møffe rundt. Her er det jeg prøver at give hende sutten, hvilket som regel giver ro. Den falder ud når hun falder i søvn og et par timer efter vågner jeg ved at hun møffer rundt igen. Normalt har jeg på dette tidspunkt ammet hende, fordi jeg tænker at hun er sulten, men måske kunne jeg godt nøjes med at give hende sutten.

Mit spørgsmål er; Vil de altid brokke sig/græde når de er sultne, eller kan sutten gøre at de "glemmer" at de er sultne?

Hvad gør I andre? Til jer, hvis børn sover igennem, vågner de så OVERHOVEDET ikke om natten, eller skal I op for at give dem sutten eller andet?

Anna er forresten 3 mdr.

Knus Tulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

L.J.L

Lauritz er 6 mdr. og han gør det samme som din hver nat. Bliver lagt kl. 19-20 og vågner omkring midnat og vil have sut, sover så gerne til omkring 4-5 stykker og vågner så derefter med ½ times mellemrum ca til vi står op. Det er ret trættende

Men du kan jo se om ikke det giver samme resultat at give en flaske med vand istedet for at skulle op og made? Jeg mader ikke længere om natten, her giver vi vand istedet hvis sutten ikke hjælper..

Anmeld

25. juni 2010

B&J

nu bruger vi godt nok ikke sut men nogle børn møffer meget rundt...  men ved da daniel var 3 mdr gav vi ham flaske kl 19-20 også tog jeg ham op i mens han sov kl 23 fik han nat flaske så sov han til kl 04 ca også fik han flaske igen også sov han til kl 07 ind til for ca 3 uger siden ja så ville han sku ikke have den nat flaske så jeg puttede ham så han fortalte selv af jeg vil ikke have nat flaske kun kl 19-20 også først kl 05 også sover vi igen til kl 07-08 super 

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

Dicte bliver spist af ved mig i en time inden hun bliver putter mellem 20.30 og 21.30, og så sover hun til kl 8-8.30, så vi gør ingenting, hun møfler selv lidt om natten, men ikke noget hun vågner så meget af, at hun ikke selv kan falde i søvn.  Og jeg tager hende ikke op når hun sover for at give mad.

Anmeld

25. juni 2010

Koen.

Lærke får en flaske mellem 20-21 hvorefter hun sover til 4-6 om morgenen hun vågner ikke for at få sutten.. hende af min skal nok fortælle når hun er sulten, der kan sutten ikke få hende til glemme det! bestemt lille damer(bliver 11.uger på søndag)

Anmeld

26. juli 2010

Eliza/lykke

Helt klart - hun skal nok sige til, hvis hun er sulten :-)

Elizabeth er 2½ mrd. og sover fra kl. 19.30-04.00 eller nogen gange til kl. 6.30 uden mad. Men hun sover i sit eget værelse, og har gjort det i 1 mrd nu. Så jeg kan ikke se eller høre, når hun har sine opvågninger om natten. Som hun helt sikkert har.

på en måde er det godt, at jeg ikke er vidne til det. Fordi jeg ville vågne selv, og tage hende op og tilbyde hende mad. Men måske vågner hun bare af en drøm, eller hånden rammer hovedet eller??

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.