god sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Siber

Hej Tøser,

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommer, Vi rejser på ferie i morgen tidlig. Første stop Bornholm, også må vi se hvor vi ender! Er tilbage om 5 uger!!!

Jeg ved ikke lige hvor meget jeg kommer til at lurer med, så derfor denne hilsen

Pas på jer selv, jeres maver og jeres familier

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

misslea

Siber skriver:

Hej Tøser,

Jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommer, Vi rejser på ferie i morgen tidlig. Første stop Bornholm, også må vi se hvor vi ender! Er tilbage om 5 uger!!!

Jeg ved ikke lige hvor meget jeg kommer til at lurer med, så derfor denne hilsen

Pas på jer selv, jeres maver og jeres familier

Knus Siber

Arrhh heldige dig!!!

Rigtig god ferie... ville sørme ønske, at det var mig!!

Jeg må pænt vente 5 uger endnu... meeeen så står den også på barsel....

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

25. juni 2010

Slettet

Ihh det lyder bare rigtig spændende Siber! GOD tur!!

Jeg vil også gerne ønske alle en god sommer! Jeg bestod min sidste eksamen (minus bachelor) i onsdags og om en uge tager hele banden (min kæreste og jeg og vores fire børn) en uge i sommerhus. Når vi kommer hjem skal min kæreste og jeg en uge alene til Grækenland og den sidste uge i juli skal mine børn og jeg en uge i sommerhus - så det bliver en travl måned!

...Nårh jo og på onsdag får vi at vide, om vi har fået et nyt hus fra 1. august!

Anmeld

27. juni 2010

Louisesam

Ej det lyder dejligt! Du må også have en rigtig god sommer!

Anmeld

28. juni 2010

Patrick07

Årh rigtig god ferie.. må pænt vente til uge 29 men det er heldigvis ikke så længe til nu Jubii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.