Nadi skriver:
Tak for jeres svar 
Det er faktisk også det min mavefornemmelse siger mig, men (ja der er jo altid et men) omme i børnehaven bruger de ikke tid på at give ham bleen ordentlig på. Det har resulteret i at han mere en tit og ofte har fået skiftet undertøj fordi det er kommet igennen. Der står også i deres folder som vi fik inden han startede at de forventede at potte/toilet-træningen var påbegyndt!! Og det er nok derfor jeg er ved at være lidt desperat/frustreret.
Men vi skal heldigvis til samtale når han har været der i tre mdr, så kan vi ta den op med børnehaven der. Der er jo ikke så længe til.
Vi står i samme situation - William viser heller ingen interesse for at slippe af med bleen overhovedet. Han har et par gange haft held på potten - men det er langt fra hver dag han gider sidde på den - og langt fra altid han informerer os om at bleen er fyldt før vi kan lugte det. Og så kan han endda benægte at der er noget deri
Dpmor har også sagt hun synes vi bare skal tage bleen af ham fordi det først er når de føler at de bliver våde når de tisser de synes det er træls. Nymodens bleer er alt for gode....
Men jeg synes så ikke lige vejret har været til det - og er lidt i syv sind fordi der mange steder står at man ikke skal skifte mellem at have ble på og ikke have ble på, da det kan forvirre barnet og gøre processen endnu sværere. Jeg har så hørt fra en del - også herfra - at de sagtens kan finde ud af det - men om det så kun er dem, der er klar, der kan det.....
William skal så først i BH efter sommerferien, så vi håber på godt vejr i juli, så vi kan være mest ude.....og tisse hvor vi har lyst..... næsten....
Anmeld